ارسال به دیگران پرینت

مه لقا باقری | مه لقا باقری و جواد عزتی | جواد عزتی

طعنه‌ی سنگین مه‌لقا باقری به جواد عزتی | جدایی زوج بازیگر قطعی است ؟ +تصویر

زوج جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری سالها فعالیت مشترک داشتند آنها زندگی عاشقانه ای در کنار یکدیگر داشتند اما این روزها شایعاتی درباره جداییشان به گوش می رسد. پست جدید مه‌لقا باقری که شایعه جدایی اش از جواد عزتی را داغ کرد را در ادامه ببینید.

طعنه‌ی سنگین مه‌لقا باقری به جواد عزتی | جدایی زوج بازیگر قطعی است ؟ +تصویر

زخم کاری و شنای پروانه از آخرین فعالیت های مشترک مه لقا و جواد عزتی بود که بعد از ان عزتی در مصاحبه ای با فریدون جیرانی از علاقه اش به همسرش گفت اما گویا اتفاقاتی در زندگی این زوج افتاده است . ماجرای جدایی مه لقا باقری از جواد عزتی را در نیک صالحی ببینید.

جدایی مه لقا باقری از جواد عزتی

مه لقا باقری در جدیدترین پست اینستاگرامی خود که منتشر کرده است درباره فراموش کردن تجربیات گذشته نوشته است که همین بهانه ای شده است تا کاربران فضای مجازی شایعات جدایی او از جواد عزتی را دوباره داغ کنند. البته به نظر می رسد این خبر نیز شایعه است و جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری نیز واکنشی به این اخبار نشان ندادند.

پست جدید «مه‌لقا باقریِ» و شایعه جدایی اش از جواد عزتیپست جدید «مه‌لقا باقریِ» که شایعه جدایی اش از جواد عزتی را داغ کرد

مه لقا باقری نوشته است: گذشته هایت را ببخش زیرا انها مانند کفش های کودکی ات نه تنها برایت کوچک هستند بلکه تو را از برداشتن قدم های بزرگ باز می دارند.

مه لقا باقری همسر جواد عزتی عکسی در فضای مجازی به اشتراک گذاشت که در آن عکس حلقه ندارد و باعث بوجود آمدن شایعه جداییش از جواد عزتی شده است.

جواد عزتی بازیگر ایرانی است. جواد عزتی تا به امروز موفق به دریافت جوایز متعدد شده است. جواد عزتی بازیگر طنز هم است. جواد عزتی در تئاتر هم فعالیت دارد. جواد عزتی با بازی در سریال زخم کاری بار دیگر به اوج شهرت خود رسید.

ماجرای آشنایی و ازدواج جواد عزتی با مه لقا باقری

جواد عزتی بعد از گرفتن دیپلم تئاتر از هنرستان سوره او ترجیح داد به جای رفتن به دانشگاه شبانه روزی تمرین کند و بیش تر خودش را محک بزند، بسیاری از دانشجویان رشته تئاتر سال های ۷۸ تا ۸۳۳ جواد را از همان روزها می شناسند یکی از پاتوق های جواد دانشگاه سوره بود و همان جا با همسرش مه لقا باقری آشنا شد و در پایان نامه اش بازی کرد.آشنایی و همکاری این دو در نهایت به ازدواج ختم شد.

مه لقا

 

مه لقا باقری در آخرین یادداشت اینستاگرامی خود نوشت:

این‌جا مقصد نیست.

آغاز هم نیست.

فقط گریزی‌ست برای حرف زدن با خودم، با خودش، با کسی که همواره در من است و با من نیست، و از این روست که “او” خطابش می‌کنم.

 

منبع : نیک صالحی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه