ارسال به دیگران پرینت

احمد خاتمی | حمله تند احمد خاتمی

حمله تند آیت الله خاتمی به افرادی که شاه را به جمهوری اسلامی ترجیح می‌دهند

حمله تند آیت الله خاتمی به افرادی که شاه را به جمهوری اسلامی ترجیح می‌دهند.

حمله تند آیت الله خاتمی به افرادی که شاه را به جمهوری اسلامی ترجیح می‌دهند

امام‌جمعه‌ موقت‌ تهران: کسانی که حکومت شاه را انتخاب می‌کنند، قطعاً روز قیامت با شاه محشور می‌شوند

احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه برخی دوباره می‌خواهند تز رضاخانی جدایی دین از سیاست را احیا کنند، افزود: 

برخی می‌گویند، برای نجات روحانیت باید همه روحانیت مسئول از مسئولیت‌های خود کنار بروند، برخی نمی‌فهمند چه می‌گویند، همه کنار بروند به این معناست که حکومت را به دیگران بسپاریم و بگوییم ما اهلش نیستیم، این آرزوی اصلاح طلبان تند و افراطی است و این آرزو را به گور خواهند برد.

وی با اشاره به زیر سوال بردن ولایت فقیه از سوی دشمنان بیان داشت: همین روحانیت با افتخار سر خود را بلند می‌گیرد که بیش از ۴۳ سال انقلاب حفظ شده و هر روز محکم و محکم‌تر این راه را ادامه می‌دهند.

امام جمعه موقت تهران افزود: برخی افراد کوته نظر به صراحت می‌گویند بین حکومت جمهوری اسلامی و شاه، حکومت شاه را انتخاب می‌کنند، دهنت پر از خاک باد، اینها قطعاً روز قیامت با شاه محشور می‌شوند، شاهی که هم او و هم پدرش برای اسلام زدایی آمده بودند.

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • هادی ارسالی در

      شماها با کارهاتون اختلاس رانت زندگی فرزندان در خارج از کشور باعث این بدبینی و کاهش دینداری شده واقعیت را ببینید نمیشه امثال شما در ناز و نعمت زندگی کنید هیچ کاری هم انجام نمی‌دید و ملت روز بروز فقیر تر

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه