ارسال به دیگران پرینت

اکبر عبدی | همسر اکبر عبدی

عکس لو رفته از همسر جوان اکبر عبدی همه را شوکه کرد | اکبر عبدی و همسرش در مهمانی خانوادگی+تصویر

اکبر عبدی بازیگر مشهور و محبوب ایرانی ۴ شهریور متولد شده است. آقای بازیگر مدتی است که با نینا عبدی ازدواج کرده و متاهل است

عکس لو رفته از همسر جوان اکبر عبدی  همه را شوکه کرد |  اکبر عبدی و همسرش در مهمانی خانوادگی+تصویر

اکبر عبدی بازیگر مشهور و محبوب ایرانی ۴ شهریور متولد شده است.  اکبر عبدی مدتی است که با نینا عبدی ازدواج کرده و متاهل است، حاصل این ازدواج یک فرزند دختر است. جالب است بدانید که وی یک نوه دارد. در قسمت زیر تصویری از اکبر عبدی و همسرش در جشن دندونی نوه اش را قرار داده ایم .اکبر+عبدی

لبنان

لبنانیان برای جشن دندونی رسمی به نام اسنِینیه (Snayniyeh) دارند که معنای یک ظرف خاص برای جشن دندونی در لبنان است. همانند سنت‌های دیگر این ظرف شامل گندم پخته با شکر، بادام، گردو، پسته و … است.

این ظرف برای خویشاوندان و همسایگان فرستاده می‌شود. همسایگان نیز ظرف خالی را با یک هدیه کوچک پر می‌کنند. هیچ نوع خاصی برای هدیه وجود ندارد. می‌تواند لباس، پول، اسباب بازی و … باشد.

نیجریه

مردم نیجریه یکی از جالب ترین و پیچیده ترین جشن‌های دندونی را در جهان دارند. به این صورت که اولین شخصی که دندان نوزاد را ببیند و به همه اطلاع دهد باید هدیه‌ای مثل مرغ و یا پول نقد را به نوزاد پیشکش کند.

مادران و مادر بزرگان معمولاً اولین کسانی هستند که رویش اولین دندان نوزاد را می‌بینند اما به کسی چیزی نمی‌گویند و منتظر می‌مانند تا یک شخص غریبه آن را ببیند. البته این رسم بیش‌تر مربوط به قوم ایبگو یکی گروه‌های قدیمی آفریقا در نیجریه است.

روسیه

سنت جشن دندونی در روسیه با یک قاشق نقره همراه است. که این قاشق هدیه‌ای از طرف مادر روحانی، مادر بزرگ، پدر بزرگ و یا دیگر خویشاوندان نزدیک برای نوزاد است. آن‌ها معتقدند که مادر باید با این قاشق نقره به آرامی به دندان نوزاد ضربه بزند و یا با آن به نوزاد غذا بدهد تا نوزاد در آینده دندان‌های قوی و محکمی داشته باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه