ارسال به دیگران پرینت

جسد | کشف جسد | جسد کودک

ماجرای مادر و فرزندان مفقود شده در جنوب استان کرمان

جست‌وجوی برای پیدا کردن مادر و فرزندان مفقود شده در جنوب استان کرمان ادامه دارد.

ماجرای مادر و فرزندان مفقود شده در جنوب استان کرمان

جسد کود یک ساله پیدا شد. رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان ظهر امروز در جمع خبرنگاران از حضور تیم‌های امداد و نجات در منطقه جنوب استان کرمان جهت جست‌وجو و نجات یک مادر به همراه 2 فرزندش خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر 22 تیم امداد و نجات در جست‌وجوی این مادر و فرزندانش هستند.

وی با اشاره به جزئیات بیشتر این خبر گفت: صبح روز یکشنبه 5  تیرماه در تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال احمر مبنی بر مفقود شدن یک مادر به همراه 2 فرزند یک و 3  ساله در شهرستان عنبرآباد، بلافاصله چهار تیم از شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد به روستای مذکور اعزام شدند.

کشف جسد کودک یک ساله

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اعزام هشت تیم امداد و نجات دیگر از جمعیت هلال احمر شهرستان‌های کهنوج و منوجان در دومین روز جست‌ و جوی این مفقودین افزود: در روز دوم جست‌ و جو، جسد کودک یک ساله توسط نیروهای هلال احمر و مردمی در منطقه "بارگاه" منوجان پیدا شد.

وی با بیان اینکه هم چنان عملیات جست‌وجو و نجات در منطقه "بارگاه" ما بین منوجان و کهنوج در حال انجام است، افزود: صبح امروز در سومین روز از عملیات جست‌وجو و نجات 10 تیم آنست، واکنش سریع و امدادی از مرکز استان و شهرستان‌های قلعه گنج، منوجان، کهنوج به منطقه مذکور اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: در حال حاضر 22 تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان در جست‌وجوی این مادر و فرزندش هستند.

 

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه