ارسال به دیگران پرینت

قتل مرموز | قتل پیرزن تهرانی

نقش پرستار خانگی در قتل مرموز پیرزن تهرانی + جزئیات

مرد جوان با ورود به منزل پیرزن تهرانی با انگیزه سرقت فرش ابریشم وی را به قتل رساند.

نقش پرستار خانگی در قتل مرموز پیرزن تهرانی + جزئیات

ساعت حدود 11 شب گذشته رسیدگی به پرونده قتل پیرزن تهرانی در دستور کار محمدتقی شعبانی بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت.

با اعلام این پزارش تیم جنایی بلافاصله در محل وقوع حادثه واقع در آپارتمانی در محله گیشا حاضر شدند.بررسی های اولیه نشان می داد در حالی که خانم پرستار خانگی پیرزن، برای خرید دارو از خانه بیرون رفته بود، مقابل در خانه با فرد ناشناسی روبرو شد که ادعا می کرد بسته ای برای پیرزن آورده و اصرار داشت به دست او برساند.

عامل جنایت زمانی که مقابل آپارتمان رسیده بود، ناگهان دست به چاقو شده و با ایراد چند ضربه ،جراحات متعدد به پیرزن وارد کرد.

پرستار جوان ادعا می کند که با دیدن این صحنه با اورژانس تماس گرفت اما سارق قصد داشته دست و پای او را هم ببندد.با توجه به سررسیدن امدادگران اورژانس،سارق فرش 12 متری ابریشم را سرقت کرده و از محل متواری شد، و فرصت سرقت های بیشتر را پیدا نکرد.

ساعتی بعد پیرزن به دلیل شدت جراحات وارد شده به قتل رسید و بازپرس پرونده بعد از اقدامات اولیه برای شناسایی و دستگیری عامل جنایت، دستور بازداشت پرستار خانگی را به دلیل اهمال در مراقبت و ضد و نقیض گویی صادر کرد و زن جوان به عنوان تنها مظنون پرونده تحت بازجویی قرار دارد.

این در حالی است که دوربین های مدار بسته منزل مسکونی لحظه ورود قاتل را به ثبت رسانده است تحقیقات برای رازگشایی ماجرا در شعبه 10 دادسرای جنایی تهران ادامه دارد.

 

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه