ارسال به دیگران پرینت

زیبایی خانم ها | زیبایی بدون آریش | راهکار‌های زیبایی

راهکارهایی برای زیبایی بدون آرایش | چگونه بدون آرایش زیبا باشیم

در دنیای مدرن بیشتر خانم‌ها به دنبال راهکارهایی برای زیبایی هستند و مجبورند برای آن وقت و زمان زیادی صرف کنند.

راهکارهایی برای زیبایی بدون آرایش | چگونه بدون آرایش زیبا باشیم

در دنیای مدرن بیشتر خانم‌ها به دنبال راهکارهایی برای زیبایی بدون آرایش هستند و مجبورند برای آن وقت و زمان زیادی صرف زیبایی بدون آرایش میکندد. بعضی از آن‌ها به دلایل مختلف مثل کمبود وقت یا حتی تنبلی نمی‌توانند زمان زیادی را به اقدامات مربوط به زیبایی بدون آرایش اختصاص دهند

لوسیون خیار برای تیرگی زیر چشم

چند ترفند ساده زیبایی

قطعا از فواید مالیدن یخ روی صورت آگاه هستید. البته استفاده از یخ برای صورت بعضی از افراد، روش خوبی نیست زیرا پوست آن‌ها به شدت ظریف و نازک است. یک جایگزین سالم‌تر و ملایم‌تر وجود دارد که آن هم چیزی نیست جز خیار.

کافی است که خیار را پوست بکنید، آن را به‌صورت حلقه‌ای خرد کنید و داخل مخلوط کن بریزید و سپس یک قاشق غذاخوری آب به آن اضافه کرده و هم بزنید و بعد پوره خیار را داخل قالب‌های یخ بریزید و داخل فریزر بگذارید. ۴ تا ۵ ساعت صبر کنید. سپس پوره خیار یخ زده را از فریزر بیرون بیاورید و زیر چشم‌هایتان بگذارید و در نتیجه شاهد از بین رفتن پف و تیرگی زیر چشم خواهید بود.

ماسک عسل و نارگیل برای درمان موهای آسیب دیده

چند ترفند ساده زیبایی

روغن نارگیل یکی از بهترین روغن‌های زیبایی است و در محصولات مختلف زیبایی، پوست بدن، پوست صورت و ناخن استفاده می‌شود اما تاثیر اعجاب انگیزی هم برای مو دارد. برای داشتن موهایی نرم‌تر، صاف‌تر و درخشان‌تر، کافی است که از روغن نارگیل و عسل استفاده کنید.

این‌گونه که ۴ قاشق غذاخوری روغن نارگیل را به همان صورتی که سفت است، داخل یک کاسه بریزید و سپس آن را به مدت ۲۰ ثانیه داخل ماکروویو قرار دهید و بعد ۲ قاشق غذاخوری عسل به آن اضافه کنید و هم بزنید تا این ترکیب کمی نرم شود.

سپس این ماسک را به آرامی روی موهای مرطوب‌تان بزنید و حداقل ۴۰ دقیقه صبر کنید. سپس موها را با شامپو بشویید. یک بار در هفته از این ماسک استفاده کنید تا نتایج اعجاب انگیز آن را شاهد باشید.

تقویت موها با استفاده از روغن زیتون

ترفندهای زیبایی

برای افزایش سلامت موها و با طراوت نمودن موهای مرده و نازک از روغن زیتون استفاده کنید. روغن زیتون، ساخته شده از اسیدهای چربی است که سبب افزایش سلامت مو و محافظت آن در برابر انواع آسیب‌ها می‌شود.

تقویت موها نصف فنجان روغن زیتون را به‌مدت ۱۰ ثانیه در مایکروویو بگذارید تا گرم شود، سپس آن را به‌طور کامل روی موهای‌تان بمالید و بگذارید ۲۰ دقیقه بماند. سپس موهای‌تان را شامپو بزنید.

پوشاندن جوش‌های قرمز با استفاده از قطره چشمی

ترفندهای زیبایی

اگر می‌خواهید جوش‌های قرمز خود را بپوشانید، یک پنبه توپی را با قطره چشم خیس کنید و برای چند دقیقه روی جوشتان قرار دهید تا برای چند ساعت قرمزی جوش‌ها به حداقل برسد.

لایه‌برداری پوست در خانه با استفاده از شکر

لازم نیست برای لایه برداری پوستتان هزینه زیادی کنید، بلکه می‌توانید با شکر لایه‌برداری را انجام دهید و از شر پوست‌های خشکتان خلاص شوید. برای این کار شکر ارگانیک را با یک بخش روغن نارگیل یا زیتون مخلوط کنید و مخلوط را به نرمی روی صورت مالش دهید، سپس با آب گرم آبکشی کنید. برای درمان لب‌های ترک خورده و خشک نیز می توانید از این ترکیب استفاده کنید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه