ارسال به دیگران پرینت

قتل | قتل در بندرعباس

قتل فجیع یک جوان در بندرعباس | جزئیات ماجرا چه بود ؟

با تلاش همه جانبه و ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی و همکاری مأموران کلانتری 16 بندرعباس عاملان قتل جوان 26 ساله در کمتر 24 ساعت دراین شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

قتل فجیع یک جوان در بندرعباس | جزئیات ماجرا چه بود ؟

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح جزئیات این قتل گفت : مقارن ساعت شش و نیم صبح روز پنج شنبه دوم تیرماه ماموران گشت کلانتری 16درخت سبز بندرعباس با اطلاع مردمی از و جود یک جسد خون آلود درمحله سه راه برق پارک سنگی بندرعباس مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأمورین در محل مشخص شد فردی حدودا ۲۵ ساله در حالی که آغشته به خون بود و از ناحیه پشت گوش دچار جراحت بود در محل افتاده و جسد توسط اهالی حاضر در محل نیز شناسایی نشد.

این مقام انتظامی استان درباره این قتل اظهارکرد: پس از آن عوامل برسی صحنه جرم پلیس آگاهی در صحنه حاضر هماهنگی های لازم انجام و جسد جهت بررسی علت تامه فوت به پزشکی قانونی انتقال گردید.

سردار غلامرضا جعفری خاطر نشان کرد: با بررسی های تکمیلی صورت گرفته هویت مقتول  26 ساله شناسایی و با کار اطلاعاتی و تلاش همه جانبه صورت گرفته در کمتر از 24 ساعت پس از وقوع قتل 4 نفر از عاملان قتل شناسایی و با هماهنگی قضایی در دو عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان در بندرعباس دستگیر شدند.

وی افزود : در بازرسی از مخفیگاه متهم ردیف اول یک قبضه سلاح سرد از نوع چاقو آغشته به خون که در صحنه درگیری از آن استفاده شده بود کشف و ضبط و متهمان ضمن اعتراف به جرم ارتکابی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان با هدف پیشگیری از وقوع حوادث مشابه در استان به عموم شهروندان و مردم قدر شناس استان بویژه جوانان و نوجوانان توصیه کرد بهنگام بروز چنین حوادثی برای حل مشکل حتما و ضرورتا از طریق مبادی قانونی اقدام کرده و از هرگونه اقدام و تصمیم عجولانه و شتابزده جدا خودداری نمایند.

 

منبع : صبح ساحل
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه