ارسال به دیگران پرینت

آزمون ذهن | تیز بینی

آیا شما فرد تیز بینی هستید‌؟ این تست به شما پاسخ میدهد

آزمون ذهن؛ فقط افراد تیزبین می توانند در ۲۵ ثانیه روباه چشم آبی را پیدا کند؟

آیا شما فرد تیز بینی هستید‌؟ این تست به شما پاسخ میدهد

شما باید در این آزمون روباه چشم آبی را شناسایی کنید. برای راحتی کار دنبال تنها موجودی باشید که چشمان قهوه ای ندارد.

اما در حالی است که پیدا کردن آن آسان به نظر می رسد. اما کاری دشوار است خصوصا در زمانی کمتر از ۲۵ ثانیه.آزمون ذهن تیزبین ها: عاشقان چالش های ذهنی، این بار بخش تفریح و سرگرمی آزمونی دشوار اما فوق العاده جذاب را برای شما خوانندگان عزیز آماده کرده است. پس تا آخر مطلب با ما باشید. امیدواریم از آزمون امروز لذت ببرید.

گفته سازندگان این آزمون، زمان متوسط حل آن ​​۱ دقیقه و ۱۳ ثانیه هست. اما فقط افرادی تیزبین می توانند این آزمون را در ۲۵ ثانیه یا کمتر حل کنند. شما چطور، آیا یک فرد تیزبین هستید یا نه؟ یعنی اگر موفق به انجام این کار شوید رکورد دار خواهید بود.

آزمون های بینایی چگونه کار می کنند؟

به گفته یک متخصص، اطلاعات توسط چشم جمع آوری و توسط مغز پردازش می شود. بنابراین کار سبب ایجاد توهم می شود، که با تصویر واقعی مطابقت ندارد. ذهن ما همواره سعی دارد خیالات ما را در قالب این توهمات به یک سناریوی واقعی مبدل سازد. در نتیجه چنین توهماتی مغز ما را فریب می دهد تا چیزهایی را ببیند که ممکن است اغلب اوقات واقعی نباشند.

آزمون ذهن تیزبین ها؛ حالا به تصویر ذیل نگاه کنید

آزمون ذهن تیزبین ها

آیا به سمت چپ دقت کردید؟

 هنوز پیدا نتوانستید؟ پس به تصویر پایین نگاه کنید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

منبع : خبرنامه
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه