ارسال به دیگران پرینت

ازدواج | اختلاف سنی

ازدواج و بارداری جنجالی | زن ۷۶ ساله با پسر ۱۹ ساله

اخیرا ویدیویی در فضای مجازی وایرال شده که ازدواج و بارداری عاشقانه زن ۷۶ ساله توسط پسر ۱۹ ساله را به تصویر کشیده است.

ازدواج و بارداری جنجالی | زن ۷۶ ساله با پسر ۱۹ ساله

ازدواج امری پسندیده است اما گاهی در اطرافمان با افرادی مواجه می شویم که با اختلاف سنی زیاد با یکدیگر ازدواج کرده اند. چنین ازدواج هایی گاها معایت و مزایایی را به همراه دارند. اخیرا پسر ۱۹ ساله با زن ۷۶ ساله ازدواج کرده و اکنون این پیرزن باردار است. در قسمت زیر ویدیویی از جزئیات بارداری و ازدواج پسر جوان با پیرزن را قرار داده ایم.

این زوج پس از ازدواج جنجالی تصمیم به بارداری گرفتند و نکته قابل توجهی که نظر کاربران را جلب کرده رفتار عاشقانه پسر جوان با همسر مسن و باردارش بوده است.

اختلاف سنی زیاد در ازدواج و دلایل آن

۱- نداشتن حمایت کافی از جانب والدین

برخی افراد نمی‌توانند نقش‌های مختلف را از یکدیگر تفکیک کنند. برای مثال آن‌ها از همسرشان انتظار دارند جای پدر و مادرشان را در زندگی گرفته و نقش‌های آنان را نیز ایفا کنند. این افراد اغلب در گذشته رابطه خوبی با پدر و مادر خود نداشته‌اند و بیشتر از آن که به دنبال همسر بگردند کسی را می‌خواهند که مثل پدر یا مادر از آن‌ها حمایت کند. همین مسئله باعث می‌شود که بیش از سایرین به ازدواج با افراد مسن گرایش داشته باشند.

۲- داشتن مشکلات مالی

افراد مسن‌تر معمولا وضعیت مالی باثبات تری دارند و راحت‌تر می‌توانند امنیت مالی همسر خود را برآورده کنند. همین امر باعث می‌شود افرادی که از نظر مالی دچار کمبود هستند بیش از سایرین به ازدواج به خاطر پول با فردی مسن‌تر از خود تمایل نشان دهند.

۳- کمبود اعتماد به نفس

برخی افراد در برابر افراد همسن خود از اعتماد به نفس کافی برخوردار نیستند و در روابط عاطفی بیشتر به سمت افراد مسن‌تر گرایش دارند. در واقع آن‌ها ممکن است وقتی خود را با همسالانشان مقایسه می‌کنند احساس نمایند به اندازه کافی خوب نیستند. اما در برخورد با افراد مسن نگرانی کمتری در مورد ظاهر و سایر ویژگی‌های خود داشته باشند.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه