ارسال به دیگران پرینت

برند لوازم آرایشی | ساخت یک برند لوازم آریشی

ده نکته برای ایجاد یک برند لوازم آرایشی

چه بخواهید محصولی برای فروش در یک فروشگاه بسازید و چه بخواهید ویترین دیجیتالی خود را راه اندازی کنید، راه های زیادی برای دستیابی به موفقیت وجود دارد.

ده نکته برای ایجاد یک برند لوازم آرایشی

صنعت زیبایی به طور مداوم در حال رشد و تکامل است. ایده های جدید همیشه در حال ظهور هستند و فرصت های زیادی برای کارآفرینی در دنیای مد و زیبایی ایجاد می کنند.

چه بخواهید محصولی برای فروش در یک فروشگاه بسازید و چه بخواهید ویترین دیجیتالی خود را راه اندازی کنید، راه های زیادی برای دستیابی به موفقیت وجود دارد.

کارآفرینی در دنیای مد و زیبایی

در این راهنمای ۱۰ مرحله‌ای، متوجه خواهید شد که برای راه‌اندازی یک کسب‌ و کار در صنعت زیبایی، بازاریابی خط تولید خود و رساندن شرکت خود به موفقیت به چه چیزهایی نیاز دارید.

چرا یک تجارت در بخش آرایش و زیبایی راه اندازی کنیم؟

دلایل زیادی برای راه اندازی یک کسب و کار در صنعت زیبایی “لوازم آرایشی” وجود دارد. این جا چند مورد از محبوب ترین الهامات برای ورود کارآفرینان در دنیای مد و زیبایی آورده شده است:

توانایی راه اندازی برند خود

تقاضای بالا برای لوازم آرایشی

به دنبال ذوق و اشتیاق خود در این دنیای بزرگ باشید

قیمت های خود را تعیین کنید و درآمد کسب کنید

فروش محصولات شما در فروشگاه یا به صورت آنلاین

مورد “چرایی” شما برای راه اندازی یک تجارت آرایشی، هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد. انگیزه و اشتیاق شما به این کار، در واقع به شما کمک می کند تا روی هدف نهایی خود متمرکز شوید. کسب و کار خود را بسازید و به سمت موفقیت پیش بروید.

انواع مشاغل در صنعت آرایشی و بهداشتی

اگر می خواهید کسب و کاری در صنعت آرایشی راه اندازی کنید، ده ها راه وجود دارد. هنگامی که شروع به ساختن نام تجاری خود می کنید، انتخاب یک نام جذاب مفید خواهد بود. برند شما می تواند نوع خاصی از محصول یا خطی از محصولات باشد که برای مصرف کننده جذاب و کاربردی باشد.

انتخاب جایگاه در این صنعت به شما کمک می‌کند تا در بازار هدف خود، برندسازی موثر کسب ‌و کارتان را آسان‌تر کنید و در دریای برندهای زیبایی دیگر متمایز شوید.

 

کارآفرینی در دنیای مد و زیبایی؛ محصولات آرایش سنتی

رژگونه، رژ لب، خط چشم، ریمل، کرم پودر و سایه چشم همگی از محصولات آرایشی بسیار رایج هستند. از سویی، کسب‌ وکارهای جدیدی که وارد این کار می شوند، همیشه خط تولید خود را از این محصولات آغاز می‌کنند.یک از این محصولات با طیف وسیعی از تغییرات عرضه می شوند. به عنوان مثال، وقتی صحبت از رژ لب به میان می‌آید، براق، مداد رنگی، مات، متالیک و موارد دیگر وجود دارد.

هنگامی که تصمیم به ایجاد و تولید هر یک از این محصولات می‌گیرید، احتمالا نیاز به خلاقیت و ذوق و سلیقه خودتان خواهید داشت.

لطفا توجه داشته باشید که ایجاد محصولاتی مانند این ممکن است چندین دور از فرمول‌های آزمایشی و اندازگیری جنبه‌های کیفی را به خود اختصاص دهد. زیرا هر چیزی که عرضه می‌کنید باید برای پوست ایمن باشد.

مژه ها؛ کارآفرینی در دنیای مد و زیبایی .

یک از این محصولات با طیف وسیعی از تغییرات عرضه می شوند. به عنوان مثال، وقتی صحبت از رژ لب به میان می‌آید، براق، مداد رنگی، مات، متالیک و موارد دیگر وجود دارد.

 

هنگامی که تصمیم به ایجاد و تولید هر یک از این محصولات می‌گیرید، احتمالا نیاز به خلاقیت و ذوق و سلیقه خودتان خواهید داشت.

 

لطفا توجه داشته باشید که ایجاد محصولاتی مانند این ممکن است چندین دور از فرمول‌های آزمایشی و اندازگیری جنبه‌های کیفی را به خود اختصاص دهد. زیرا هر چیزی که عرضه می‌کنید باید برای پوست ایمن باشد.

 

مژه ها؛ کارآفرینی در دنیای مد و زیبایی لوازم آرایش صورت به کانسیلر، کرم پودر و سایر لوازم آرایشی دیگر بستگی دارد، که روی صورت خود استفاده می کنید. هدف از آرایش صورت کمک به پوشاندن لکه‌ها، یکنواخت کردن رنگ پوست و ایجاد درخشندگی روی صورت است. از آن جایی که ماهیت آن شبیه به بسیاری از محصولات آرایشی سنتی است، توسعه محصول و فرآیند فروشی آن همچنان آسان است.

 

لوازم آرایشی با مواد خام کاملا مردم نسبت به موادی که روی صورت خود کار می گیرند و یا روی بدن شان آگاهی بیشتری دارند. این امر تقاضا برای محصولات آرایشی با مواد با کیفیت را بیشتر کرده است. برای تولید چنین محصولاتی از مواد مبتنی بر گیاه استفاده کنید نه مواد شیمیایی. چنین ویژگی در محصولات شما باعث معجزه در کسب وکارتان خواهد شد. تولید این محصولات کمی گران‌تر است، اما افرادی هستند که مایلند برای محصولات مبتنی بر گیاه و با مواد طبیعی، هزینه بیشتری بپردازند.

افرادی هستند که حاضرند صدها دلار برای آرایش خود سرمایه گذاری کنند. حتی اگر از مواد خام گیاهی ساخته نشده باشد. آن ها معمولا افرادی هستند که در زمینه آرایش مهارت دارند – مانند آرایشگران حرفه ایی – و می دانند که محصولات با کیفیت بالا قیمت بالایی دارند. اگر می خواهید بازار را هدف قرار دهید، محصولی با بالاترین کیفیت تولید کنید.

 

پتانسیل رشد برای کسب و کار در صنعت آرایش چیست؟

صنعت زیبایی به سرعت در حال رشد است زیرا ایده ها به سرعت در حال تکامل و تکثیر هستند. از سال ۲۰۱۹، صنعت لوازم آرایشی ۵۳۲ میلیارد دلار ارزش دارد و قرار است تا سال ۲۰۲۳ از ارزش بازار ۸۰۵ میلیارد دلار فراتر رود. محصولات آرایشی و مراقبت از پوست به تنهایی تقریبا ۴۰ درصد از این ارزش را تشکیل می دهند.علاوه بر این، حاشیه سود برای مشاغل آرایشی به طور متوسط ​​۴۰ درصد است و می تواند تا ۸۰ درصد تغییر کند. به‌ عنوان یک کسب ‌وکار نوپا در دنیای زیبایی و آرایشی، احتمالا در حول و حوش میانگین سود خود افت خواهید کرد.

علاوه بر این، حاشیه سود برای مشاغل آرایشی به طور متوسط ​​۴۰ درصد است و می تواند تا ۸۰ درصد تغییر کند. به‌ عنوان یک کسب ‌وکار نوپا در دنیای زیبایی و آرایشی، احتمالا در حول و حوش میانگین سود خود افت خواهید کرد.توجه به این نکته مهم است که بخش لوازم آرایشی دارای چند بازیگر اصلی است که دنیای فوق العاده فانتزی آرایشی را اداره می کنند. همه برندها به سرعت رشد نخواهند کرد.

 

با این وجود این اطلاعات نباید شما را از راه اندازی یک تجارت مبتنی بر لوازم آرایشی منصرف کند. بلکه باید به شما کمک کند تا انتظارات خود را بر اساس آن شکل دهید.

 

۱۰ مرحله برای راه اندازی خط تولید لوازم آرایشی

راه اندازی کسب و کار خودتان هیجان انگیز است، اما اگر برای دانستن این که از کجا شروع کنید گیج کننده است پس حتما به کمک نیاز دارید. در حالی که راه های زیادی برای موفقیت وجود دارد، ما ۱۰ مرحله برای کمک به شما در شروع این مسیر را معرفی می کنیم. با این راهنما، در کمترین زمان یک برند آرایشی فوق العاده خواهید داشت.

محصولی را انتخاب کنید که بتوانید با ایده منحصر به فردی آن را از رقبا متمایز کنید. شما باید محصولی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید. اما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که تقاضا برای چیزی که می خواهید تولید کنید وجود داشته باشد. در این بخش تنها علاقه شما کافی نیست بلکه به علاقه بازار نیز دقت کنید.

 

عاقلانه ترین کار این است که ابتدا بدانید تولید یک کالا آرایشی چه مقدار هزینه نیاز دارد. این به شما کمک می‌کند همه چیز را تنظیم کنید و از هر فروش سود خوبی کسب کنید.

 

توصیه می کنیم قبل از توسعه کسب و کار خود فقط با یک یا دو محصول آرایشی شروع کنید. با انتخاب یک یا دو محصول زیبایی، می توانید فرآیند را کامل کنید و بدون فشار زیادی شروع به ایجاد پایگاه مشتری خود کنید.

 

یک طرح تجاری ایجاد کنید

قبل از شروع تولید محصول خود، باید یک طرح تجاری تهیه کنید. طرح تجاری نشان می دهد که چه چیزی را می خواهید بفروشید، به چه کسی می خواهید بفروشید و قصد دارید چگونه آن را بفروشید.طرح کسب و کار شما باید شامل موارد زیر باشد:

 

مروری بر روند کاری شرکت

تحلیل یافته ها از بازار

ساختار قانونی و سازمان کلی کسب و کار شما

ویژگی های متفاوت محصولات زیبایی و آرایشی شما از دیگران

مروری بر استراتژی بازاریابی و فروش شما

چشم انداز مالی دقیق

تمامی فایل های مرتبط با کسب و کار شما (قراردادها، اسناد قانونی، اطلاعات مالیاتی و غیره)

در این مرحله، لجستیک کسب و کار خود را بررسی می کنید. مواردی مانند مقدار موجودی که قصد دارید نگهداری کنید. یا چگونگی فرآیند سفارش و ارسال را در نظر بگیرید. همچنین می توانید نحوه ارسال فاکتورها را مشخص کنید.

 

درون مخاطبان هدف خود غرق شوید. ببینید رقبای بالقوه چگونه به این مخاطبان خدمات ارائه می کنند. بفهمید که چگونه می توانید این کار را بهتر از آن ها انجام دهید و برند خود را از رقبا متمایز کنید.

 

بودجه دریافت کنید؛ کارآفرینی در دنیای مد و زیبایی

راه اندازی یک کسب و کار نیاز به سرمایه دارد و راه های مختلفی برای دستیابی به این سرمایه وجود دارد. شما می توانید با پس انداز خود به کسب و کار خود حمایت مالی برسانید. با این حال، اگر پول ندارید، می توانید پول را قرض بگیرید یا به دنبال سرمایه گذار باشید.برای گرفتن وام تجاری، می توانید با مراجعه به بانک شروع کنید.

 

اگر تصمیم دارید با یک سرمایه‌گذار همراه شوید، باید مشخص کنید شریکی می خواهید که با شما کار کنید یا فقط به شما کمک مالی برساند. سرمایه گذاران می توانند اعضای خانواده، دوستان یا همکاران تجاری باشند. در حالت ایده آل، شما کسی را می خواهید که قابل اعتماد باشد و مقدار پول مورد نیاز شما را داشته باشد.

هزینه‌های راه‌اندازی یک کسب ‌و کار آرایشی بر اساس محصولی که تصمیم به فروش آن دارید و حجم عملیاتی که می‌خواهید اجرا کنید متفاوت است. اما برخی از هزینه‌های اساسی وجود دارد که تقریبا استاندارد هستند. جایگزین‌های ارزان‌تری برای برخی از این سرمایه‌گذاری‌ها وجود دارد. هدف اولیه شما ممکن است این باشد که از مقدار پول کمتری شروع کنید و بعد از رسیدن به درآمد، آن را افزایش دهید.

 

مراقب قوانین باشید

هنگامی که یک تجارت محصولات آرایشی راه اندازی می کنید، باید کسب و کار خود را ثبت کنید. نحوه طبقه بندی کسب و کارتان به الزامات قانونی محلی بستگی دارد. مهم است که کسب و کار شما شخص حقوقی خودش باشد. تا در صورت ایجاد مشکل، باید مطمئن باشید که به عنوان یک فرد از شما محافظت می شود.نام تجاری خود را بسازید

برند اساسا شخصیتی است که برای کسب و کار خود می سازید. باید طوری طراحی شود که با مخاطب هدف شما ارتباط برقرار کند. شما با ایجاد یک محصول و طرح بسته بندی آن که می تواند یک پالت رنگ، لوگو و مواردی از این قبیل باشد، به برند خود جان می‌بخشید. علاوه بر این، صدایی برای برند خود ایجاد خواهید کرد که در هر نسخه ای از وب سایت، رسانه های اجتماعی و بسته بندی شما می درخشد.

 

محصول خود را توسعه دهید

شما همه ایده ها و برنامه های خود را دارید. همچنین مدل کسب ‌وکار خود را ایجاد کرده ‌اید و بودجه آن را آماده کرده‌اید. حالا زمان تولید محصول فرا رسیده است. همه چیز در مورد محصول شما باید نمایانگر برند شما باشد. مشخصات، از جمله اندازه ها، رنگ ها و بافت ها را بررسی کنید. در این مرحله، شما همچنین می خواهید بسته بندی محصول را انجام دهید. در مورد بسته بندی خود بسیار دقت کنید زیرا این بسته بندی دنیایی متفاوت را ایجاد می کند.

 

به مواد که هنگام تولید لوازم آرایشی استفاده می‌کنید دقت کنید. برای مثال، برای پایداری یکی از ارزش‌های برند شما است، که تنها در بسته‌بندی پلاستیکی روی برند خلاصه نمی شود.

 

در نهایت، مطمئن شوید که محصول شما ارزشی را دارد که قصد دارید برای آن هزینه کنید.

 

کارآفرینی در دنیای مد و زیبایی محصولات خود را آزمایش کنید

نمونه محصولات خود را سفارش دهید تا بتوانید آن ها را تست و آزمایش کنید. اطمینان حاصل کنید که آن ها از نظر اندازه، رنگ، بافت و کیفیت همان چیزی است که شما انتظارش را دارید. شما باید سایر معیارهای کیفی مانند ضد آب بودن محصول یا مدت زمان ماندگاری آن را بررسی کنید.

 

ممکن است مجبور شوید چندین دور آزمایش را قبل از درست کردن آن انجام دهید.

یک فروشگاه دیجیتال طراحی کنید

بسیاری از مشاغل در صنعت زیبایی و آرایشی در دنیای تجارت الکترونیک سرآمد هستند. حتی اگر قصد دارید محصولات خود را در فروشگاه های فیزیکی بفروشید، احتمالا ویترین فروشگاه آنلاین را نیز انتخاب خواهید کرد (آن را در مدل کسب و کار خود لحاظ کنید).

 وب سایت شما باید شامل یک صفحه اصلی، یک صفحه «درباره»، یک صفحه تماس و صفحات فروشگاه باشد. صفحات فروشگاه باید به راحتی جستجو، مرتب و فیلتر شوند تا مشتریان شما بتوانند به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند.

 

توصیه می کنیم فردی حرفه ای استخدام کنید تا سایت شما کاملا با برند شما هماهنگ طراحی کند.

 

کارآفرینی در دنیای مد و زیبایی یک استراتژی بازاریابی ایجاد کنید

وقت آن است که یک استراتژی بازاریابی ایجاد کنید. اگر برای تجارت آرایش خود به تجارت الکترونیک پایبند هستید، هم تبلیغات و هم بازاریابی محتوا گزینه های خوبی هستند.

 

در اینجا چند رویکرد وجود دارد که می توانید هنگام ایجاد استراتژی بازاریابی خود از آن ها استفاده کنید:

تبلیغ

تبلیغات پولی: تبلیغات هدفمند را در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام منتشر کنید

بازاریابی رسانه های اجتماعی: برای ایجاد جامعه ای از دنبال کنندگان که می توانند مشتریان بالقوه باشند، محتوای جذاب ایجاد کنید

بهینه سازی موتور جستجو: از SEO برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی که مشتریان بالقوه شما در جستجوی آن ها هستند استفاده کنید

اینفلوئنسر مارکتینگ: افرادی را استخدام کنید که فالوورهای زیادی در رسانه های اجتماعی دارند تا در مورد استفاده از محصولات شما صحبت کنند. دنبال کنندگان خود را تشویق کنند تا محصول شما را خریداری کنند.

استراتژی بازاریابی شما باید تا حد زیادی به مخاطبان هدف شما بستگی داشته باشد. استراتژی بازاریابی خود را طوری طراحی کنید که با مخاطب هدف شما صحبت کند.

مطلب مرتبط: ۱۲ رمز و راز داشتن چهره ای خیره کننده و زیبایی بدون آرایش

 

کارآفرینی در دنیای مد و زیبایی؛ محصولات خود را روانه بازار کنید

وقتی همه چیز را آماده کردید، زمان عرضه آن به بازار فرا رسیده است. فالوورها و حامیان خود را برای روز بزرگ هیجان زده کنید و شروع کنید به فروش محصول. اگر مراحل این راهنما را دنبال کرده باشید، امیدواریم سکب و کار خود را راه اندازی کنید. همچنین صف مشتریانی طولانی در ویترین فیزیکی یا مجازی فروشگاه خود داشته باشید!

 

هر سفر کارآفرینی منحصر به فرد است. به خصوص در صنعت لوازم آرایشی که راه های زیادی برای راه اندازی آن وجود دارد. اکنون که با اصول اولیه صنعت آرایش، تولید لوازم آرایشی و ۱۰ مرحله برای ایجاد یک کسب و کار موفق آشنا شدید. آماده باشید تا ایده خود را به واقعیت تبدیل کنید.برای افرادی که رویای ایجاد مجموعه برند لوازم آرایش خود را دارند، امکانات بسیار زیادی وجود دارد. ما مطمئن هستیم که وقتی یک استراتژی قوی تنظیم کردید و شروع به کار کردید، در این صنعت موفق خواهید شد.

منبع : خبرنامه
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه