ارسال به دیگران پرینت

رونالدو | تصادف

رونالدو تصادف کرد | تصادف وحشتناک کریستیانو رونالدو+تصویر

پلیس در حال بررسی شرایط و عواملی است که منجر به رخ دادن این اتفاق شده است اما هنوز هیچ اظهارنظری از سوی هیچ یک از مقامات پلیس اسپانیا صورت نگرفته است

رونالدو تصادف کرد | تصادف وحشتناک کریستیانو رونالدو+تصویر

با پایان رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، تعطیلات کریستیانو رونالدو رسما شروع شد و این بازیکن برای عبور از روزهای دشوار و پر فشار این فصل به همراه خانواده‌‎اش به اسپانیا سفر کرده است. یکی از ماشین‌های لوکس این فوق ستاره پرتغالی نیز برای این که در طول این مدت در مایورکا در دسترس او و خانواده‌اش باشد با کشتی به این شهر برده شد اما پیش از آن که به دست او برسد، دچار سانحه رانندگی شد. ماشین بوگاتی ویرون این بازیکن به قیمت 1.7 میلیون پوند در بندر شرقی ساحل سا کوما تصادف کرده و تصاویری از این تصادف نیز در برخی از رسانه‌ها منتشر شده است. می‌شود که رونالدو شخصا پشت فرمان نبوده و یکی از کارمندان او قرار بود که ماشین را تحویل گرفته و به این بازیکن برساند که این اتفاق صبح روز گذشته برای او رخ داده است. 

رونالدو

پلیس در حال بررسی شرایط و عواملی است که منجر به رخ دادن این اتفاق شده است اما هنوز هیچ اظهارنظری از سوی هیچ یک از مقامات پلیس اسپانیا صورت نگرفته است. 

 

گفته می‌شود که راننده این خودرو در حین تصادف هیچ آسیبی ندیده اما ماشین گرانقیمت رونالدو با آسیب‌های جدی مواجه شده که احتمالا ضرر هنگفتی را برای او به همراه خواهد داشت. یکی از ماشین‌های لوکس این فوق ستاره پرتغالی نیز برای این که در طول این مدت در مایورکا در دسترس او و خانواده‌اش باشد با کشتی به این شهر برده شد اما پیش از آن که به دست او برسد، دچار سانحه رانندگی شد. ماشین بوگاتی ویرون این بازیکن به قیمت 1.7 میلیون پوند در بندر شرقی ساحل سا کوما تصادف کرده و تصاویری از این تصادف نیز در برخی از رسانه‌ها منتشر شده است. 

منبع : شما نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه