ارسال به دیگران پرینت

بهاره رهنما | مدیتیشن بهاره رهنما

مدیتیشن بهاره رهنما با درخت! | کارهای عجیب این بازیگر تمامی ندارد!+ویدئو

بهاره رهنما دوباره سوژه‌ی رسانه‌ها شد.

مدیتیشن بهاره رهنما با درخت! | کارهای عجیب این بازیگر تمامی ندارد!+ویدئو

بهاره رهنما دوباره سوژه‌ی رسانه‌ها شد.

فیلم کامل مدیتیشن بهاره رهنما با درخت

بهاره رهنما با رفتارهای عجیبش گاه گاهی سوژه میشود او از بازیگران شناخته شده و فعال کشورمان بوده که بیشتر در عرصه طنز فعالیت دارد.

بهاره رهنما با اشتراک گذاشتن ویدیویی در اینستاگرام خود مدیتیشن با درخت را برای مردم توضیح میدهد که بتوانند با بغل کردن درخت انرژی منفی را از خود دور کنند!

در این ویدیو که بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران منتشر کرده او درختی که سال ۱۹۰۴ در بوداپست مجارستان کاشته شده را در آغوش می گیرد و به گفته خودش چاکراه قلب خود را به این درخت متصل کرده است!

بیوگرافی بهاره رهنما​

بهاره رهنما متولد ۱۰ آذر سال ۱۳۵۲ است. رهنما در رشته ادبیات نمایشی دارای مدرک لیسانس و در رشته حقوق قضایی دارای مدرک فوق لیسانس است.​

طلاق و ازدواج مجدد بهاره رهنما

بهاره رهنما دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است. همسر پیشین او پیمان قاسم‌خانی نویسنده مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایره زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد.وی پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.جشن عروسی آن‌ها در منطقه ۱۹ تهران در تالار تشریفاتی قصر کسری برگزار شد. بهاره رهنما اواخر سال گذشته از همسر دوم خود نیز جدا شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • Hamid reza ارسالی در

      خانم رهنمای عزیز پیشنهاد میکنم حتما به یک رواندرمانگر و سکس تراپیست خوب مراجعه بفرمایید.

    • ناشناس ارسالی در

      این بوفالو دیدن داره

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه