ارسال به دیگران پرینت

امیر نوری | برنامه شب آهنگی

لاغری تعجب برانگیز امیرنوری | پاسخ به سوال همیشگی +ویدئو

پاسخ به سوال همیشگی دلیل کاهش وزن امیر نوری

لاغری تعجب برانگیز امیرنوری | پاسخ به سوال همیشگی +ویدئو

امیر نوری، متولد ۶ شهریور ۱۳۶۵ در تهران است. او از سال ۱۳۷۲ و زمانی که هفت ساله بود بازیگر شد. اما بینندگان تلویزیونی با او در سال ۱۳۸۰ و سریال یادداشت‌های کودکی و پس از آن در بدون شرح آشنا شدند.

از نمونه آثار او می‌توان به مجرد ۴۰ ساله،  دایره زنگی،  ورود به جزیره،  بالش ها،  رسوایی ۲،  زندانی‌ها و زیر نظر اشاره کرد.

امیر نوری ۷ ساله بود که به تلویزیون آمد و از همان ابتدا با وزنی بالاتر از حد معمول در ذهن‌ها نشست. اما چند سال قبل به شکل ناگهانی وزن اش را از دست داد و تقریبا با چهره‌ای که در خاطره‌ها ثبت شده بود، فاصله گرفت. همین امر باعث شد تا این سوال همیشه در مورد او مطرح شود که علت این کاهش وزن شدید چیست؟

حالا او بار دیگر با این سوال مواجه شده است و برخلاف گذشته علت آن را توضیح داده است. امیر نوری که اخیراً به برنامه شب آهنگی دعوت شده بود، در گفتگو با حامد آهنگی تاکید کرد که به علت سیاه شدن برخی از مهره‌های کمرش و توصیه پزشکان مجبور به کاهش وزن شده است.

سپس حامد آهنگی سوال می‌پرسد که چرا بخشی از بازیگران دست به کاهش وزن زدند. او پاسخ می‌دهد که بیماری‌های مختلفی را تجربه کردند و مجبور شدند، وزن شان را کم کنند. در آخر نیز امیر نوری با ناراحتی می‌گوید که مردم انگار یک چاقی از من طلب دارند و مدام می پرسند که چرا لاغر شده ام.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • محمحد حسین ارسالی در

      یارانه نمی گیریم و معیشت نمی گیرم وجز دهک 10 هستم وما نه یا رانه نه معیشت نمیگیرم و گمیته امداد 800ت به ما می د هد فقط همین را ما میگیرین

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه