ارسال به دیگران پرینت

سید ابراهیم رئیسی | رئیس‌جمهور

سید ابراهیم رئیسی خبر خوشش برای مردم را اعلام کرد

رئیس‌جمهور اقدام وزارت بهداشت در تحت پوشش بیمه سلامت قرار دادن بیش از پنج میلیون نفر و همچنین کمک به خانواده‌های نابارور را خبر خوب این روزها دانست.

سید ابراهیم رئیسی خبر خوشش برای مردم را اعلام کرد

سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز چهارشنبه هیات دولت که ساعت هفت صبح آغاز شد، با قدردانی از سفرهای معاون اجرایی خود به استان‌ها برای پیگیری اجرای مصوبات سفرهای استانی دولت مردمی، افزود: اگر مصوبات سفرها اجرایی نشود، علاوه بر اینکه سفرهای استانی بیهوده می‌شود، مردم هم بدبین می‌شوند در حالی که تلاش ما باید بر این باشد که امید مردم تقویت شود.

رئیسی از دستگاه‌های اجرایی خواست در راستای امیدآفرینی اخبار اقدامات و تلاش‌های خود را اعلام کنند و اظهار داشت: یکی از خبرهای امیدآفرین این روزها، اقدامی است که وزارت بهداشت در تحت پوشش بیمه سلامت قرار دادن بیش از پنج میلیون نفر انجام داده است.

رئیس جمهور افزود: خبر خوب دیگر اقدامی است که در راستای کمک به خانواده‌های نابارور انجام شده و هر دوی این اقدامات از مطالبات جدی مردم و در چارچوب وعده‌های انتخاباتی دولت بوده است.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرارسیدن سالروز تشکیل جهادسازندگی خاطرنشان کرد: تشکیل جهادسازندگی یکی از برکات مبارک اقدامات امام (ره) در کنار تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان دو نهاد ارزشمند و پرثمر برای انقلاب است که هم در دفاع مقدس و هم در دوران سازندگی از برکات آنها برخوردار شدیم.

رئیس جمهور گفت: در مقطعی تصور شد اگر جهادسازندگی در وزارت کشاورزی ادغام شود، منجر به افزایش کارآمدی در هر دو بخش شود اما با گذشت زمان وضعیت متفاوتی به وجود آمد. اگر چه بسیاری از دغدغه‌مندان در قالب گروه‌های جهادی و دانشجویی دنبال کار جهادی بودند، اما وظیفه حمایتی، هدایتی و نظارتی کار که قبلا در وزارت جهادسازندگی متمرکز بود، عملا مغفول ماند.

رئیسی افزود: در وزارت جهادکشاورزی بخش کشاورزی بیشتر مورد توجه قرار گرفت و بخش جهادی در سایه این بخش ماند. نظیر این اتفاق در وزارت ورزش و جوانان و سازمان برنامه و بودجه هم افتاد که بخش‌های جوانان و برنامه کمتر مورد توجه قرار گرفت.

رئیس جمهور سازمان برنامه و بودجه را مغز متفکر دولت دانست و اظهار داشت: این سازمان همواره باید تمام اجزا، جوارح و جوانب دولت را رصد کند و به موقع برنامه ارائه دهد، هشدار دهد و عمل کند. بخش برنامه‌ریزی این سازمان باید در کنار بخش بودجه به خوبی فعال شود. در وزارت ورزش و جوانان نیز، بخش جوانان باید مورد توجه شایسته قرار گیرد و فعال‌تر شود.

رئیسی با تاکید بر اهمیت برخورداری همه کارگزاران دولتی از روحیه جهادی تصریح کرد: با توجه به ماموریت‌ها و مسئولیت‌های وزارت جهادکشاورزی، بخش جهادی آن در اجرای برنامه‌ها و طرح‌هایی مثل اصلاح اقتصادی بسیار می‌تواند موثر و گره‌گشا باشد.

در آغاز این جلسه رئیس جمهور با قدردانی از خدمات و تلاش‌های عبدالملکی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آرزوی موفقیت برای زاهدی‌وفا گفت: زاهدی‌وفا از ابتدای کار دولت مخلصانه و بی‌نام و نشان با دولت همکاری داشته و کمک کرده‌اند.

رئیسی همچنین از سرعت عمل نیروی انتظامی در شناسایی و دستگیری سارقان بانک ملی قدردانی کرد و گفت: اینگونه نقش‌آفرینی سریع و قاطعانه عزیزان نیروی انتظامی، علاوه بر ارتقای احساس امنیت در جامعه، در صیانت از آرامش ذهنی مردم و ارتقای سرمایه اجتماعی در کشور نیز تاثیر به سزایی دارد و از این جهت لازم است از این واکنش سریع، مسئولانه و به موقع تشکر کنم.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      خبر خوش کجا بوده فرزندی تو این مملکت بدنیا میاد بهتره ناباروری ناباروری

    • ناشناس ارسالی در

      حرف زیاد میزنه شکمش سیر است ازگرسنه خبر ندارد

    • علیرضا ارسالی در

      تو جیب ما را نزن، مابقی پیشکش

    • ناشناس ارسالی در

      حرف مفت زیاد میزنه

    • ناشناس ارسالی در

      اقای ریسی.اقای ریسی ...اقای ریسی..ملت ایران پشت رهبری انقلاب وشما بودن وهستن.ولی جان هرکسی که دوس داری.مردم واقعا بریدن ‌.‌به نظرمن همین الان به داد مردم برسید.

    • ناشناس ارسالی در

      سلام.دورود.اقا.اینا.فقد.حرف.میزند.امل.نمیکند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه