ارسال به دیگران پرینت

مداح | مداح با پیراهن هاوایی

مداح با پیراهن هاوایی دیده بودید؟ | عجیب‌ترین مداحی که دیده‌اید!+ویدئو

ویدئو عجیب از یک مداح با پیراهن هاوایی در فضای مجازی پربازدید شده است.

مداح با پیراهن هاوایی دیده بودید؟ | عجیب‌ترین مداحی که دیده‌اید!+ویدئو

ویدئو عجیب از یک مداح با پیراهن هاوایی در فضای مجازی پربازدید شده است.

امیر کرمانشاهی گفت: من بنا داشتم شعری در خصوص توهین فیلم «عنکبوت مقدس» به ساحت امام رضا بخوانم و حین آن هم با ظاهر خودم بگویم اینکه می‌گویید مذهبی‌ها، متحجرند، خطاست و افراد بروزی هم هستند که سینه‌چاک اهل‌بیتند.

مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) در هیأت انصارالحجه(عج) مشهد امسال با حواشی همراه شد که یکی از دلایل اصلی آن لباس مداح این هیأت، امیر کرمانشاهی بود. بلافاصله از همان تصاویر پخش زنده جلسه، این لباس واکنش‌های پیشکسوتان مداحی و عموم مردم را در پی داشت.

امیر کرمانشاهی مداح اهل بیت در خصوص حواشی ایجاد شده درباره لباسش در مراسم جشن میلاد امام رضا علیه‌السلام در هیأت انصارالحجه(عج) مشهد به خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس گفت: ابتدا، حرف اصلی را مطرح کنم که در عالم بعد از وجود اهل بیت(ع) و پدر و مادر، هیچ چیز به اندازه بزرگ‌ترها و پیشکسوتان جامعه مداحی و عرصه نوکری برای من دارای ارزش نیست؛ بنابراین اگر این اقدام موجب آزرده خاطر شدن آنان شده است، دستشان را می‌بوسم.

وی با بیان اینکه نمی‌خواهم توجیهی بیاورم یا دفاعی کنم، گفت: بعد از آن مراسم در صفحه اینستاگرامم متنی منتشر کردم که نوشتم: «من وقتی میرم مهمونی، بهترین لباسمو می‌پوشم، دیشب جشن ولادت صاحبم امام رضا(ع) بود و منم همه تلاشم این بود با وجودم، با برگه‌های شعرم، با صدام و حتی با لباسم به همه بگم از ته دلم خوشحالم اما ظاهراً باعث دلخوری و تکدر دوستان و محبین امام رضا(ع) جانم شدم. با افتخار خاک پای تمام عاشقان حضرت رضا(ع) هستم و از اینکه حواستون به حقیر هست ممنونم.»

کرمانشاهی با اشاره به اینکه در سوره هود داریم که وظیفه حضرت نوح تبیین بوده است، گفت: من بنا داشتم شعری در خصوص توهین فیلم «عنکبوت مقدس» به ساحت امام رضا(ع) بخوانم، اما حین آن هم بنا داشتم با ظاهر خودم بگویم اینکه می‌گویید مذهبی‌ها افراد متحجر و بسته‌ای هستند، خطاست و افراد به روزی هم هستند که در عین حال سینه چاک اهل‌بیت‌اند.

 

چرا در فضای مجازی برای رضای مولا متحد نمی‌شویم

این مداح اهل بیت تصریح کرد: بعضی افراد در قبال این اقدام، فریاد وااسلاما سر دادند. بنای دفاع از خودم را ندارم، اما امیرالمومنین(ع) می‌فرمایند دین از کارهای غیرضرور بیشتر ضربه می‌خورد. فضای مجازی عرصه حساس و اثرگذاری است و یهود برای لحظه لحظه حضورش در این فضا برنامه دارد. به قدری مهم است که مقام معظم رهبری می‌فرمایند اگر رهبر نبودند مسئول این فضا می‌شدند. حال چرا ما در این فضا عرصه‌ای برای نقد و به جان هم پریدن فراهم کردیم و به دنبال اتحاد نیستیم تا از این بستر برای رضای مولا استفاده کنیم؟

 

قصد توجیه یا دفاع ندارم

وی با بیان اینکه امام صادق(ع) می‌فرمایند: هرکس بر جد ما گریه کند، برادر ماست. ایشان که تعارف ندارند و کلامشان حق است؛ پس هرکس محبت این خانواده در دل اوست، با او هم برادریم گفت: فضای مجازی برای پریدن به جان هم نیست. من حرف زیاد دارم، اما نمی‌خواهم از آن توجیه یا دفاع برداشت شود. کاش این اتفاق برای من نبود تا بتوانم حرف‌هایم را بزنم. من بنا داشتم با آن شعر و این ظاهر، تو دهنی به آن طرفی‌ها بزنم، اما متاسفانه جور دیگری برداشت شد.

dVqPmeDWBUay

 

 

منبع : فردا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • فرشته ارسالی در

      سلام به همه چیز نباید گیر داد این بنده خدا هم روز تولد امام رضا خواسته لباس شاد بپوشه دمش گرم

    • ناشناس ارسالی در

      ای کاش حرف و قلب بعضی ها یکی بود و ائمه رو بخاطر خود ائمه ع بخواد نه برای موقعیت پول احترام شغل و ......... کسی که مومن هست در مساجد، هیت ها و حسینیه ها فقط مومن نیست باید اخلاق داشته باشه و مردمدار نه طرفداد صرف حکومت

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه