ارسال به دیگران پرینت

احسان علیخانی | جامعه هنری

شوک جدید به جامعه هنری | احسان علیخانی ممنوع الکار شد

در روزهای گذشته، اخباری از کنار گذاشته شدن احتمالی سه مجری شاخص رسانه ملی شنیده شده که به نظر می‌رسد چندان دور از واقعیت نیست.

شوک جدید به جامعه هنری | احسان علیخانی ممنوع الکار شد

در این روزها شایعات زیادی مطرح می شود این شایعات در مورد احسان علیخانی نیز مطرح شده است . احسان علیخانی چند وقتی است که درگیر مسابقه عصرجدید و جوکر می باشد . جوکر به کارگردانی احسان علیخانی جای زیادی در دل مردم باز کرده است . احسان علیخانی در سینما نیز در مقام تهیه کننده ظاهر شده است . در ادامه جزئیاتی از شایعه ممنوع الکار شدن احسان علیخانی را می خوانید . 

در روزهای گذشته، اخباری از کنار گذاشته شدن احتمالی سه مجری شاخص رسانه ملی شنیده شده که به نظر می‌رسد چندان دور از واقعیت نیست.اگرچه مدیران شبکه سه سیما ترجیح دادند در برابر این اخبار نیز سکوت کنند و شفاف‌سازی انجام ندهند، اما محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم سیما به این ماجرا پاسخ داد.

روزگذشته مصاحبه‌ای از خوشرو در تسنیم منتشر شد که در آن، از وی درباره کنار گذاشتن #مهران_مدیری و تعطیلی «خندوانه» سؤال شده بود.او با وجود این که پرسش درباره تغییر مجری «دورهمی»، صریح بود، اما این اتفاق را تکذیب نکرد و ادامه پخش دو برند اصلی شبکه‌اش را با ارتقای فرم و محتوا تأیید کرد، اما درباره حذف احتمالی مهران مدیری از اجرای «دورهمی» چیزی نگفت.

این اظهارنظر مشابه واکنشی است که خوشرو دو ماه قبل درباره تغییر مجری «کتاب باز» مطرح کرده بود. او در آن زمان نیز دقیقا عبارت «ارتقای فرم و محتوا» را به کار برد، اما استفاده نکردن از حضور سروش صحت را تکذیب نکرد.

در هر دو مورد، به نظر می‌رسد اگر قرار بر حفظ مجری #کتاب_باز و «دورهمی» بود، مدیر شبکه نسیم، اخبار تغییر آن‌ها را به صراحت تکذیب می‌کرد، اما تأکید بر حفظ برنامه، بدون اظهارنظر درباره مجری، شائبه تغییرات را تقویت می‌کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      فقط اینا آدم حسابی بودن اینارو هم بیرون کنید

    • ناشناس ارسالی در

      احسان علیخانی با اون تبربکش به زهرا ابراهیمی منافقی که توهین به امام رضا وملت ایران کرده بود باید به عاقبتش فکر می‌کرد

    • ناشناس ارسالی در

      خدا وکیلی اقای علیخانی خیلی هفت خط بود خدارو شکر که برکنار شد

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه