ارسال به دیگران پرینت

درونگرا | برونگرا | آزمون های شخصیتی

تست شخصیت: آیا درونگرا هستید یا برونگرا؟

یک تست شخصیت درونگرا و برونگرا آماده کرده ایم تا تیزهوشی و منطق خود را آزمایش کنید. براساس آنچه ابتدا در تصویر می بینید، مشخص می شود شما درونگرا هستید یا برونگرا.

تست شخصیت: آیا درونگرا هستید یا برونگرا؟

گاهی اوقات آزمون های شخصیتی با ذکر بعضی نکات ما را متوجه جنبه های فراموش شده یا چیزهای که هستیم اما خودمان نمی فهمیم، می کند. هر فرد دیدگاه متفاوتی دارد و چیزهای متفاوتی را می بیند. بنابراین، جنبه های شخصیتی ما، با چیزهایی که در نگاه اول آنها را می بینیم ارتباط دارد. کارشناسان توضیح می دهند که هر فردی برای دیدن اشیا روش و درک خاص خود را دارد.

در این آزمون­ ها چگونه یک تصویر می تواند توسط افراد مختلف به طور متفاوت درک شود و یا نکته جدیدی را برای همه آشکار کنند؟ قطعا پاسخی که دریافت می­ کنید کامل نیست. اما به اندازه­ای روشنی می اندازد که آنها را در زندگی روزمره خود جستجو کنیم.

اولین بار در تصویر چه چیزی را می بینید؟

عناصر مختلفی در تصویر وجود دارد. ابتدا هر کدام را که ببینید نشان می دهد که شما درونگرا یا برونگرا هستید. می خواهید بفهمید؟ به پایین مطلب اسکرول کرده و دوباره به تصویر نگاه کنید.

آزمون های بینایی، دید ما را به چالش می کشند. آنها به ما می آموزند برای دیدن، چگونه چشم و مغز ما با هم کار می کنند. در واقع مغز ما در درک تصاویر سه بعدی خیلی عالی عمل می کند. یعنی مغز نیز سرنخ هایی در مورد عمق، سایه، نور و موقعیت دریافت می کند تا برای تفسیر آنچه می بینیم کمک کند.

اما هنگامی که به یک تصویر دو بعدی نگاه می کنید، می توان مغز را فریب داد. چون سرنخ های درستی دریافت نمی کند. دوباره به تصویر نگاهی بیندازید تا بفهمید درونگرا هستید یا برونگرا.

نخست در تصویر چه را دیدید؟ این تست بینایی صورت گردی مانند ماه با دو پرنده که سبیل های آن را شکل داده نشان می دهد. بنابراین اول متوجه صورت شدید یا پرنده ­ها؟

صورت؛ تست شخصیت درونگرا و برونگرا

اگر اول متوجه صورت شدید، یعنی شما یک شخص درونگرا، حساس و مهربان هستید و از تنش و جدال اجتناب می کنید.

شما یک بینش خارق العاده­ دارید که به شما کمک می­ کند تا در شرایط دشوار قرار نگیرید. این گونه افراد یاد می­گیرند تا از اشتباهات خود بیاموزند. اینگونه این اشخاص می توانند در هر شرایط حضور ذهن داشته باشند و در ضمن شنوندگان خوبی نیز هستند.

دو پرنده

اگر نخست پرنده ­ها را دیدید، یعنی شما یک انسان خونگرم و با نشاط هستید. این افراد با تفریح و سرگرمی از زندگی لذت می برند. آنها اشخاص مهربان و دوست داشتنی هستند. در واقع می توان گفت آنها برونگرا هستند.

 
مرتبط:

تست: به نظر شما کدامیک از اینها انسان نیست ؟ + تصویر

اگر مایل هستید ضریب هوشی تان را بدانید، می توانید این تست را حل کنید.

تست روانشناسی جدید شخصیت از روی تصاویر

امروز به شما یک تست شخصیت را پیشنهاد می کنیم که با توجه به واکنش شما به طور دقیق مشخص می کند که در چه مرحله ای از زندگی تان هستید.

با انتخاب یک انگشتر شخصیتتان را بهتر بشناسید + عکس

قطعا هر دختری عاشق جواهرات است. جواهرات بسیار زیبا هستند و توجه هرکس را به خودش جلب می کند . از دوران باستان از جواهرات به عنوان طلسم علیه ارواح شیطانی استفاده می شده است حال با گذشت زمان هم جواهرات گران قیمت و برند های گوشی نشان از شخصیت زنان است .

 

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه