ارسال به دیگران پرینت

متولدین هر ماه | بهترین دوستان

دوستان خود را درست انتخاب کنید | بهترین دوستان متولد کدام ماه هستند

ویژگی های فردی افراد با توجه به ماه و سال تولدشان، بعضی از افراد اعتقاد بیشتری به رابطه دوستانه دارند اما بعضی دیگر خیلی به این موضوع اهمیت نمی دهند. جالب است بدانید که صمیمیت در دوستی، به ماه تولد افراد هم بستگی دارد.

دوستان خود را درست انتخاب کنید | بهترین دوستان متولد کدام ماه هستند

ویژگی های فردی افراد با توجه به ماه و سال تولدشان، بعضی از افراد اعتقاد بیشتری به رابطه دوستانه دارند اما بعضی دیگر خیلی به این موضوع اهمیت نمی دهند. جالب است بدانید که صمیمیت در دوستی، به ماه تولد افراد هم بستگی دارد.

فروردین

فروردین ماهی ها انرژی بسیار زیادی دارند و دوست دارند با افرادی وارد رابطه دوستانه شوند که به روحیه آن ها نزدیک باشند و هیجان حداکثری را وارد رابطه کنند. آن ها همیشه در دوستی به دنبال انجام کار های سرگرم‌کننده هستند و خیلی خوششان می آید که با دوستان شان یک جا بنشینند و در مورد احساسات خود صحبت کنند. معمولاً آذری ها و مردادی ها می توانند بهترین دوستان برای فروردین ماهی ها باشند تا هردو علایق مشترکی را به یکدیگر پیدا کنند.

اردیبهشت

اردیبهشت ماهی ها به شدت لجباز هستند و این خصیصه در آن ها خیلی پررنگ است. به این معنا که شاید برایشان سخت باشد که غرور خود را کنار بگذارند و به دنبال دوستان جدید بگردند. زمانی هم که دوست پیدا می‌ کنند، نسبت به آن ها حس مالکیت دارند. بهترین دوستان برای اردیبهشتی ها می توانند دی ماهی ها و شهریور ماهی ها باشند که حس امنیت را به آن ها القا می کنند‌.‌ البته آنها می توانند با تیر ماهی ها و اسفندی ها هم رابطه دوستانه خوبی برقرار کنند.

خرداد

خرداد ماهی ها معمولا خودشان را با دیگران سازگار می کنند و در دوست پیدا کردن خیلی مشکل خاصی ندارند. آن ها می توانند دوستان خود را به راحتی نگه دارند و در کنار آن ها چیزهای جدیدی را تجربه کنند اما اگر از رابطه دوستانه شان جدا شوید، خیلی راحت شما را فراموش می کنند‌. خرداد ماهی ها عاشق سرگرمی هستند و هر کس که در اطراف شان بتواند این حس سرگرمی را به آنها القا کند را دوست می دارند. بهترین دوستان برای خرداد ماهی ها؛ فروردینی ها و خردادی ها هستند که می‌ توانند در کنارشان کاملا هیجان را تجربه کنند. معمولاً با مهر ماهی ها هم رابطه دوستانه خوبی خواهند داشت.

تیر

تیر ماهی ها افراد حساسی هستند؛ بنابراین بهتر است که خیلی دوست دور و بر خود نداشته باشند، زیرا اگر از سمت آن ها ضربه بخورند، خیلی سخت با آن کنار می آیند. آن ها دوست دارند از سمت دوستانشان حمایت و وفاداری حداکثری را تجربه کنند. زمانی که با کسی دوست شوند، به حرف های او با جان و دل گوش می دهند. بهترین دوست ها برای تیر ماهی ها، آبان ماهی ها و اسفند ماهی ها هستند که شنونده های بسیار خوبی بوده و هرگز آن ها را قضاوت نمی کنند. اردیبهشتی ها هم می توانند اعتماد و امنیت را به تیر ماهی ها بدهند.

مرداد

مرداد ماهی ها معمولا دوستان زیادی را برای خود دارند. آن ها دوست دارند که همیشه در مرکز توجه قرار بگیرند و‌ در نتیجه دور و بر خود را شلوغ می کنند و اگر نیاز به سرگرمی داشته باشند، حتما دوستان خود را به منزل دعوت می کنند. بهترین دوست ها برای مرداد ماهی ها می توانند از ماه آذر، فروردین و مرداد باشند. البته بهمن ماهی ها هم می توانند تا حد زیادی با مرداد ماهی ها رابطه دوستانه خوبی برقرار کنند.

شهریور

شهریور ماهی ها افراد با دقت، جزئی نگر و با خلاقیت بسیار بالا هستند و هنگامی که صحبت از پیدا کردن دوستان جدید می‌ شود، خیلی زود در مورد آدم ها قضاوت می‌ کنند و عقیده دارند که پیدا کردن دوست خوب، زمان می‌ برد و نباید عجله کنند و حتماً روی این قضیه خیلی فکر می‌ کنند. شهریور ماهی ها اگر با شما دوست شوند، به طور اتوماتیک اخلاق خوبی خواهند داشت. ثبات اردیبهشتی ها و دی ماهی ها می‌ تواند یک ویژگی رفتاری خوب برای دوستی با شهریور ماهی ها محسوب شود. البته که با آبان ماهی ها هم رابطه دوستانه خوبی دارند اما شاید قدرت رابطه آن ها به اندازه دو ماه قبل نباشد.

مهر

مهر ماهی ها نیاز به تعادل دارند و خیلی به دنبال رابطه‌ دوستانه دراماتیک نیستند. آن ها دوست دارند که از سمت دیگران دوست داشته شوند. معمولا ارتباط خوبی با دوستان خود برقرار می‌ کنند و در زمان سختی به آن ها تکیه می کنند. بهترین دوستان مهر ماهی ها، خردادی ها و بهمنی ها هستند و می توانند در کنار آن ها روز ها و شب‌ های بسیار خوبی را سپری کنند. البته فروردین ماهی ها هم می‌ توانند تا حد زیادی رابطه خوبی با آن ها داشته باشند.

آبان

 ماهی ها در گروه دوستانه خود حضور پررنگ و موثری دارند. آن ها افراد با انگیزه و وفاداری هستند و جزو بهترین دوستان محسوب خواهند شد. بهترین ماه هایی که می‌توانند با آنها رابطه دوستانه برقرار کنند، اردیبهشتی ها، شهریوری ها و دی ماهی ها هستند. اردیبهشتی ها با آبانی ها رابطه دوستانه بسیار عالی برقرار می‌ کنند و کاملاً از یکدیگر محافظت می‌ کنند و حامی هم هستند.

آذر

آذر ماهی ها نیاز به دوستانی دارند که بتوانند دقایق آخر که گیر کردند از آن ها کمک بگیرند. همچنین دوست دارند که با دوستان شان به ماجراجویی بپردازند، بدون اینکه هیچ سوالی از آن ها پرسیده شود. آذر ماهی ها افراد مستقلی هستند، با خودشان سرگرمی های منحصر به فردی دارند و اگر تنها هم باشند، باز هم مشکلی برایشان پیش نمی آید اما در رابطه دوستانه هم خوب عمل می کنند. مردادی ها و فروردینی ها می توانند دوستان خوبی برای آذر ماهی ها باشند.

دی

دی ماهی ها خیلی رک و بی پرده صحبت می کنند. شاید خیلی به روابط دوستانه اهمیت ندهند و به خاطر این که صریح و واضح صحبت می‌ کنند، دیگران را از خودشان می رنجانند اما قلبا دوستان صادق و وفاداری هستند و می توانند تا حدی از شما حمایت کنند. معمولاً شهریوری ها با دی ماهی ها رابطه دوستانه خیلی خوبی دارند. آن ها با خود دی ماهی ها هم می توانند رابطه دوستانه موفقیت‌ آمیزی داشته باشند. تیرماهی ها هم دوستان خوبی برای آن ها خواهند بود.

بهمن

بهمن ماهی ها گشاده‌رو هستند. معمولاً دوستان مختلفی دارند و رابطه عمقی و صمیمی محکم‌ تری با دوستان خود برقرار می‌ کنند. آن ها به دنبال افراد منحصر به فرد می گردند و بیشتر ترجیح می‌ دهند که در یک گروه دوستانه قرار بگیرند تا این که بخواهند فقط با یک نفر رابطه دوستانه صمیمی داشته باشند. بهمن ماهی ها با آذر ماهی ها به خاطر خوشبینی زیادی که دارند، احساس راحتی می کنند. فروردینی ها هم می توانند انرژی مشابهی با بهمنی ها داشته باشند.

اسفند

اسفند ماهی ها کمی احساساتی هستند. به دوستانی نیاز دارند که به روحیه آن ها اهمیت بدهند و مراقب حرف زدنشان باشند و حساسیت آن ها را بر نیانگیزند و تحریک نکنند. اسفند ماهی ها عاشق محبت فیزیکی هستند و اگر دوست ان ها باشید، مدام شما را در آغوش می گیرند.‌ تیر ماهی ها و آبان ماهی ها می توانند دوستان خوبی برای اسفند ماهی ها باشند.‌ دی ماهی ها هم به خاطر استقلال زیادی که دارند، مورد تحسین اسفند ماهی ها قرار می گیرند و دوستان خوبی برای آن ها هستند.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه