ارسال به دیگران پرینت

کنسرت اشوان| قیمت بلیت کنسرت

رکوردشکنی قیمت بلیت کنسرت اشوان | گران ترین قیمت بلیت چقدر بود ؟

یکی از خوانندگان موسیقی پاپ با قیمت بلیت‌هایی که از ۳۰۰هزار تومان آغاز می‌شود و تا ۷۰۰هزار تومان بالا می‌رود، رکورد بالاترین قیمت بلیت کنسرت و البته میانگین قیمت را شکست.

رکوردشکنی قیمت بلیت کنسرت اشوان | گران ترین قیمت بلیت چقدر بود ؟

بازار کنسرت‌های موسیقی برای دو سال تعطیل بود، دو سالی که کرونا به همه چیز آسیب زد. اکنون چند ماهی است که کنسرت‌ها دوباره از سر گرفته شده است. آنچه بیش از همه در این چند ماه نمود پیدا کرده، بالا رفتن قیمت بلیت کنسرت‌ها است،

قیمت‌هایی که تا پیش از کرونا بالاترین رقم‌هایش به 200 و در برخی موارد خاص به 300 هزار تومان می‌رسید سال گذشته و در ماه‌های پایانی سال، قیمت کنسرت‌ها به 500 هزار تومان هم رسید.

اکنون اما رقم بالا و بالاتر رفته است، البته فراموش نکنیم که گرانی و تورم در همه عرصه‌های زندگی گریبان‌گیر جامعه است البته که کنسرت از نیازهای ضروری مردم نیست و اگر قیمتش هم بالا برود، خللی در زندگی عادی مردم ایجاد نخواهد کرد، با این حال اما بالا رفتن قیمت بلیت کنسرت‌ها، حضور اقشار کم‌درآمد را در این رویدادهای هنری کم‌رنگ خواهد کرد.

در ماه‌های گذشته بیشتر کنسرت‌های پاپ با قیمت‌هایی به صحنه رفتند که معمولاً پایین‌ترین قیمت بلیت از 200 هزار تومان شروع می‌شد و تا 500 هزار تومان ادامه داشت. میانگین قیمت بلیت در این کنسرت‌ها حدود 350 هزار تومان بود.

با این حال در روزهای گذشته شاهد بودیم که قیمت برخی کنسرت‌ها به 600 و 700 هزار تومان رسید این قیمت‌گذاری توسط برگزارکنندگان کنسرت‌ها انجام می‌شود، چون برگزارکنندگان این کنسرت‌ها هیچ حمایت مالی از سوی دولت ندارند، طبیعی است که در قیمت‌گذاری کنسرت‌ها آزادانه عمل می‌کنند.

امید حاجیلی یکی از خوانندگان موسیقی پاپ قیمت بلیت کنسرتش را به 600 هزار تومان رساند. جالب اینکه این قیمت‌گذاری از 350 هزار تومان شروع می‌شود و به 600 هزار تومان می‌رسد، میانگین قیمت بلیت‌ها در این کنسرت 475 هزار تومان است.

«اشوان» یکی دیگر از خوانندگان پاپ هم قیمت بلیت‌هایش را از 300 هزار تومان شروع کرد و تا 700 هزار تومان بالا برد. میانگین قیمت بلیت‌های این کنسرت روی 500 هزار تومان است که در نوع خودش رکوردی عجیب محسوب می‌شود.

 

 

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه