ارسال به دیگران پرینت

بسته معیشتی | سرپرست خانواده

مشمولان بسته کمک معیشتی چه کسانی هستند؟ | امشب؛ پرداخت بسته‌ معیشتی به سرپرست خانوار

سردار شاهوارپور گفت: امیدواریم با انجام اقدامات مومنانه این‌چنینی حرکت‌های جدیدی برای برقراری عدالت در جامعه برداشته شود.

مشمولان بسته کمک معیشتی چه کسانی هستند؟ | امشب؛ پرداخت بسته‌ معیشتی به سرپرست خانوار

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت:این ماه به مناسبت دهه کرامت در قالب طرح قرار دوازدهم، ۶۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود که ارزش هر بسته حدود ۵۰۰ هزار تومان است.

وی افزود: این طرح هر ماه با تامین منابع از محل درآمد موقوفات با نیات منطبق، کمک خیران و ادارات اوقاف در شهرستان‌ها اجرا می‌شود که اکنون درحال برسی است

حجت‌الاسلام عبدالله واحدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح قرار دوازدهم به مناسبت دهه کرامت اظهار داشت: طرح " قرار دوازدهم" در دوازدهم هر ماه به نیت امام زمان(عج) در بقاع متبرکه استان و امامزادگان برگزار می‌شود که این ماه به مناسبت دهه کرامت در قالب این طرح 650 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود و ارزش هر بسته حدود 500 هزار تومان است.

توزیع بسته‌ حمایتی یک میلیون تومانی به این خانوارها

سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان، اظهار کرد: در راستای اقداماتی که از ابتدای سال برای خدمت‌رسانی در اقصی نقاط محروم استان دنبال می‌شود، 10 هزار بسته‌ معیشتی برای کمک به نیازمندان آماده توزیع است.

 

وی ارزش ریالی این بسته‌های معیشتی را حدود یک میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این بسته‌های معیشتی در سراسر استان و در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، شادگان، ماهشهر، دشت آزادگان، ایذه، باغملک، بهبهان، دزفول، شوشتر، هفتکل، اندیکا، هندیجان، هویزه و بخش‌هایی از اهواز به تناسب محرومیت توزیع می‌شود

سردار شاهوارپور گفت: امیدواریم با انجام اقدامات مومنانه این‌چنینی حرکت‌های جدیدی برای برقراری عدالت در جامعه برداشته شود.

وی با بیان اینکه طرح آبرسانی روستایی نیز در حال انجام است، افزود: طرح آبرسانی روستایی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) نیز برای بهره‌مندی روستاهایی که مشکل آب دارند، در حال اجرا است و در راستای این طرح تاکنون بیش از 150 کیلومتر لوله‌گذاری انجام شده است.

سردار شاهوارپور در عین حال ضمن گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان حادثه دلخراش آبادان، خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که امروز خیلی مهم است توجه و رسیدگی به خانواده جانباختگان و مصدومین این حادثه است که در این راستا یک بسیج عمومی صورت گرفته است.

وی با اشاره به دیدار با خانواده‌های داغ‌دیده آبادانی که در حادثه متروپل عزیزان خود را از دست دادند، گفت: بر اساس تاکیدات فرمانده سپاه، رسیدگی به وضعیت این خانواده‌ها با جدیت دنبال می‌شود.

سردار شاهوارپور با تاکید بر لزوم پیگیری وضعیت معیشتی آسیب‌دیدگان حادثه متروپل عنوان کرد: تعدادی از این عزیزان شغل خود را از دست دادند که لازم است سازمان‌های متولی برای کمک به آنها بسیج شوند و باید بیمه‌بیکاری و اشتغال آنها مورد پیگیری قرار بگیرد.

همچنین یادآور شد: گروه‌های جهادی، بسیج سازندگی و سپاه حضرت ولی عصر(عج) نیز در کنار خانواده‌های آسیب‌دیده آبادانی است.

محمد حسن رجبی،معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ گفت:به همت شهرداری،خیرین و سازمان های مردم نهاد، ۶۰۰ بسته حمایتی ارزاق میان نیازمندان توزیع شد.

 به گفته وی، این اقدام با همکاری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران برای خانواده های نیازمند شامل برنج، حبوبات، ماکارونی، رب، روغن، چای، قند و شکر،خرما، تن‌ماهی بوده با ارزش ریالی آن ۴۵۰ میلیون تومان انجام شد.

رجبی بر لزوم کمک‌های مستمر به نیازمندان تاکید کرد و افزود: در این راستا سامانه سمات مستمر به روزرسانی می‌شود و ثبت اطلاعات افراد در این سامانه ادامه دارد.

وی ادامه داد: هدف از مشارکت شهرداری در این طرح ایجاد هم افزایی بین شهروندان، خیرین و سازمان های مردم نهاد است تا با مدیریت و همکاری آنها لیست یکسانی از نیازمندان واقعی تهیه و نیازهای آنان برآورده شود.

منبع : خبرفوری
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • محمود قدس زاده ارسالی در

      سلام بخدا قسم پو ل خرید نون ندارم بچه هام گشنه هستن مسلمون از کرج مشگین دشت بلوار تقی پناه کوچه صالح ۴ پلاک ۵ صاحبخانه جواب کرده پول پیش ندارم ۶۰سال سن دارم دو فرزند۷و۹ساله وهمسر شرمندگی خیلی بده به علی قسم بمرگم رازیم

    • کاظم خدامی دستجردی ارسالی در

      با عرض ادب واحترام به شما دولتمردان که بعد از سال ها از شهادت دولت محمد علی رجایی این دولت به وجود قدم و جده ساداتش و اسرار بر حرفش و عمل کردن در گفتارشان و همراهی مردم شهید پرور و کمک خداوند متعال بخشنده ومهربان دعاء از عمق قلب باک خانواده گرامی مسلمانان شیعه جهان وخانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان و اسرا با عزت و سربلندی انشاالله ایرانی با رهبری دلسوز و سادات و دولت همچون سادات سید ابراهیم ریسی و محسن اژه ای ریس دستگاه قضایی و و زیران انتخابی توسط ریاست جمهوری آیت الله سید ابراهیم ریسی و همراهان دلسوز مردمی با شکست دادن کرونا فقر را به شکست دادن به اذن خداوند متعال بخشنده ومهربان به موفقیت میرسانیم انشاالله الهی امین یا رب العالمین و من الله التوفیق و مع الصابرین الصالحین امضا کاظم خدامی دستجردی

    • ناشناس ارسالی در

      نباشه..همچنین پولی..که ادم با این حقارت...چشم انتظار باشه..که چه وقت چندر غاز..میدن

    • ناشناس ارسالی در

      تو یتان عادلانه هس

    • ناشناس ارسالی در

      والا ما که نمیبینیم پس این بستها به کی میدن

    • ناشناس ارسالی در

      بازد به سرپرستهای خانوار که زن هستند هم بدیم 🌺🙏🙏🌺

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه