ارسال به دیگران پرینت

کودک گم شده | بابل | خانواده

کودک گم شده در بابل به آغوش خانواده باز‌گشت !

سرهنگ محمدزمان شالیکار گفت: ماموران انتظامی شهرستان در حال گشت زنی متوجه گریه کودکی در کنار خیابان می شود و برای رسیدگی به وی مراجعه که در بررسی بعمل آمده متوجه گم شدن کودک می شوند

کودک گم شده در بابل به آغوش خانواده باز‌گشت !

سرهنگ محمدزمان شالیکار گفت: ماموران انتظامی شهرستان در حال گشت زنی متوجه گریه کودکی در کنار خیابان می شود و برای رسیدگی به وی مراجعه که در بررسی بعمل آمده متوجه گم شدن کودک می شوند.

 

وی ادامه داد: عصر روز گذشته کودکی که خانواده خود را گم کرده بود، بعد از ساعت ها سردرگمی و نگرانی به ماموران مراجعه کرد و پلیس شهرستان بابل با در آغوش گرفتن و ایجاد آرامش برای آن کودک، پیگیری های لازم را برای تحویل آن به خانواده اش انجام دادند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به اینکه ماموران انتظامی با جستجو موفق شدند خانواده این کودک گمشده را پیدا کرده و تحویل آن ها دهند، تصریح کرد: خانواده این کودک گمشده پس از پیدا شدن فرزندشان از زحمات پلیس تقدیر و تشکر و ابراز خرسندی کردند.

 

سرهنگ شالیکار در پایان به خانوداه ها توصیه کرد: در نگهداری و مراقبت از فرزندان خود کوشا باشند، در زمان خروج آنان از منزل بصورت مستمر سرکشی کنند و در صورت ضرورت به کمک پلیس از طریق شماره 110 تماس حاصل نمایند

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه