ارسال به دیگران پرینت

استفانو پیولی| استقلال| میلان

وقتی سرمربی قرمزها از دو چهره پرافتخار آبی ها استقلالی‌تر شد!

هواداران استقلال به تبریک پیولی در فضای مجازی واکنش های متفاوتی نشان دادند.

وقتی سرمربی قرمزها از دو چهره پرافتخار آبی ها استقلالی‌تر شد!

استفانو پیولی سرمربی ایتالیایی میلان شب گذشته در پیامی ویدیویی قهرمانی استقلال را به گابریل پین دستیار فرهاد مجیدی تبریک گفت. پیولی که با میلان پس از ۱۱ سال قهرمان سری آ باشگاه‌های ایتالیا شد در این پیام ویدیویی با اشاره به قهرمانی میلان و استقلال و تجربه شرایط مشابه با کسب عنوان قهرمانی، از آنها خواست که از این دوران و قهرمانی شان لذت ببرند. اما تبریک سرمربی ایتالیایی بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته و برخی از هواداران استقلال واکنش‌های متفاوتی به این پیام تبریک داشته اند.

جدا از تازگی و بی سابقه بودن این اتفاق در فوتبال ایران، برخی تبریک پیولی را مرهون حضور آندره آ استراماچونی در استقلال و شناساندن و معرفی بیشتر و بهتر این تیم و فوتبال ایران به ایتالیایی‌ها توسط این مربی سرشناس دانستند.

برخی هم حضور گابریله پین مربی مشهور ایتالیایی در کادرفنی استقلال و ارائه چهره موفق و حرفه ای از این تیم توسط او به همکاران ایتالیایی اش را دلیل آشنایی پیولی با تیم ایرانی و تبریک قهرمانی اش برشمردند.

با وجود پالس‌های مثبت این پیام تبریک و پر آوازه تر شدن نام استقلال و فوتبال ایران نزد ایتالیایی‌های صاحب سبک، عده ای هم پیام تبریک سرمربی میلان را در کفه ترازوی مقایسه گذاشته و آن را با رفتار غیر حرفه ای برخی از مربیان سابق استقلال چون امیر قلعه نویی و محمود فکری قیاس کردند که تا امروز قهرمانی آبی‌ها و موفقیت فرهاد مجیدی را تبریک نگفته اند. هواداران به شدت به این مربیان تاخته و پیولی را استقلالی تر از آنها دانسته اند.

منبع : خبر ورزشی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه