ارسال به دیگران پرینت

فرایند خرید کاردانو

ارزهای دیجیتال از زمانی که طراحی شدند وضعیت تجارت بازارهای جهانی را دچار تغییرات زیادی کردند. شبکه¬ها و ارزهای گوناگونی به عنوان ارز دیجیتال وجود دارند. یکی از شبکه‌های مبتنی بر بلاک چین کاردانو نام دارد و نماد ارز دیجیتال آن ADA است. این شبکه می‌تواند در انتقال پول دیجیتال کاربرد داشته باشد و برای ثبت قرارداد‌های هوشمند یک گزینه عالی است.

فرایند خرید کاردانو

ارزهای دیجیتال از زمانی که طراحی شدند وضعیت تجارت بازارهای جهانی را دچار تغییرات زیادی کردند. شبکه­ ها و ارزهای گوناگونی به عنوان ارز دیجیتال وجود دارند. یکی از شبکه‌های مبتنی بر بلاک چین کاردانو نام دارد و نماد ارز دیجیتال آن ADA است. این شبکه می‌تواند در انتقال پول دیجیتال کاربرد داشته باشد و برای ثبت قرارداد‌های هوشمند یک گزینه عالی است.

کاردانو به عنوان یک ارز هوشمند و با قدرت با ارز‌های اتریوم، ایاس و برخی دیگر از پلتفرم‌های مهم رقابت می‌کند. ارز‌های دیجیتال انواع گوناگونی دارند که برخی از آن‌ها مثل شیبا برای سرمایه‌ گذاری بسیار مناسب هستند.

 

 

کاردانو را بیشتر بشناسید‍!

 

بهتر است قبل از خرید کاردانو با این ارز بیشتر آشنا شوید. این پلتفرم دارای امکاناتی مثل اجرای قرارداد‌های هوشمند است و خود را پیشگام نسل سوم بلاک چین می‌داند. امنیت کاردانو با استفاده از چند لایه مختلف تأمین شده و سرعت انجام تراکنش در این شبکه نسبت به نمونه‌های قدیمی بلاک چین بسیار بیشتر است.

بر روی بلاک چین کاردانو می‌توان برنامه‌های غیر متمرکز مختلفی ساخت که هیچ کس توانایی متوقف کردن آن را نداشته باشد. این شبکه بر اساس نیاز کاربران طراحی شده و مقررات تنظیم‌ کننده پلتفرم را به طور کامل رعایت می‌کند. در واقع می‌توان تعادل بین مقررات و حریم خصوصی کاربران را حفظ کرد.

 

نحوه کار کاردانو با روش اثبات سهام

 

بیشتر ارز‌های دیجیتال موجود در بازار‌های آنلاین مالی برای اینکه ایمنی شبکه را بالا ببرند و تراکنش‌ها را تأیید کنند، از روش ماینینگ یا اثبات کار برای فعالیت استفاده می‌کنند اما کاردانو بر اساس الگوریتم اثبات سهام فعالیت می‌کند. اثبات سهام در ایجاد بلاک‌های جدید و اعتبار سنجی تراکنش‌ها یک راه جدید است. خرید کاردانو برای مشارکت در سنجش اعتباری تراکنش‌ها انجام می‌شود و در یک کیف پول مخصوص این شبکه ارزی جمع ‌آوری می‌شود.

این روش به کاربران کمک می‌کنند تا برای مشارکت در این ارز نیازی به داشتن سخت ‌افزار‌ها نداشته باشند. همچنین این نحوه فعالیت کاردانو باعث افزایش سرعت و مقیاس‌ پذیری تراکنش‌ها نیز می‌شود. فردی که بخواهد کنترل کاردانو را به دست بگیرد، ابتدا باید ۵۱ درصد ارز‌های موجود در آن را بخرد. در این صورت دارایی‌های شخص به عنوان یک پشتوانه برای شبکه است که نشان دهد این فرد عامل مخربی برای پلتفرم نیست و زمانی که این شخص به دنبال هک کردن این پلتفرم باشد ابتدا منافع مالی خودش به خطر می­افتد.

2-2

 

خرید کاردانو چه مزایایی دارد؟

 

بیشتر افراد هنگام شروع فعالیت در بازار‌های آنلاین و خرید ارز دیجیتال به دنبال آشنایی با مزایا این ارز‌ها هستند. ارز دیجیتال کاردانو توسط یک تیم عالی طراحی شده است و سرمایه ‌گذاری در آن به عنوان پوئن مثبت شناخته می‌شود. انجام معاملات ارزی در این پلتفرم بسیار آسان و سریع است. علاوه بر این یک ویژگی مثبت کاردانو نداشتن محدودیت در مقیاس ‌گذاری است.

شیبا نمونه‌ای دیگر از ارز‌های دیجیتال تازه وارد!

 

ارز شیبا از دوج کوین الگو گرفته است و بر اساس الگوریتم  ERC۲۰ فعالیت می‌کند. این توکن یک فورک از اتریوم است. قیمت شیبا در ابتدا نسبتاً کم بود و به همین دلیل طرفداران خاصی پیدا کرد. خرید شیبا در بازار‌های آنلاین در ابتدا به دلیل قیمت آن شروع جدی نداشت اما با پیشرفت و گذر زمان توانست خودش را به میان ارز‌های دیجیتال سودآور برساند.

 

2-3

 

خرید و فروش ارز کاردانو چگونه تأیید می‌شود؟

 

پلتفرم دیجیتال کاردانو به دلیل غیر متمرکز بودن مرجع مشخصی برای کنترل کردن ندارد و توسط ماینر‌ها کنترل می‌شود. به همین دلیل شبکه کاردانو برای تأیید معاملات خود از یک ساز و کار به نام Proof_of_stak  استفاده می‌کنند و به افرادی که این کار را انجام می‌دهند، اعتبارسنج می‌گویند.

زمانی که اعتبار سنج معامله‌های کاردانو را تأیید می‌کند، مقداری ارز دیجیتال کاردانو به عنوان پاداش برای آن‌ها تعلق می‌گیرد. هر چقدر میزان تأیید معاملات توسط اعتبار سنج‌ها بیشتر باشد، پاداش بیشتری نیز دریافت می‌کنند. این پاداش بر اساس واحد Stake است. فرآیند اعتبار سنجی نسبت به فرایند اثبات کار بهتر است و با محیط زیست سازگاری بیشتری دارد. چرا که در مصرف برق صرفه جویی می­کند و زمان کمتری برای انجام تراکنش لازم دارد.

خرید کاردانو از سایت اوکی اکسچنج

 

شما می‌توانید از یک صرافی یا سایت این ارز دیجیتال را خریداری کنید. برای خرید از سایت ابتدا در گوگل سایت اوکی اکسچنج را سرچ کنید و پس از این که در آن ثبت نام کردید، مستقیماً از حساب کاربری خودتان ارز کاردانو بخرید. قبل از خرید بر روی کامپیوتر شخصی خودتان کیف پول مخصوص کاردانو ( Deadalus ) را نصب کنید.

این کیف پول غیر متمرکز است و ایمنی زیادی دارد و بر روی انواع سیستم عامل‌ها قابل اجرا است. قبل از استفاده کیف پول برای نگهداری کاردانو حتماً از آن بک‌آپ تهیه کنید و رمز آن را در یک محل امن یادداشت کنید تا در صورت بروز هر نوع مشکل بتوانید حسابتان را بازیابی کنید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه