ارسال به دیگران پرینت

قیمت میوه

انواع میوه در بازار چند؟ | آخرین نرخ میوه اعلام شد

رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: با توجه به فراوانی عرضه و انبوه میوه های نوبرانه قیمت ۲۰ تا ۳۰ درصد در بازار کاهش یافته است.

انواع میوه در بازار چند؟ | آخرین نرخ میوه اعلام شد

اسداله کارگر گفت: با توجه به فراوانی عرضه، قیمت میوه های نوبرانه ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش داشته است.

او قیمت هر کیلو گوجه سبز را ۱۰ هزار تا ۳۵ هزار تومان، زردآلو کاشان و ساوه ۲۰ هزار تا ۴۰ هزار تومان، زردآلو فلکه ای ۶۰ هزار تومان، توت فرنگی ۳۰ هزار تا ۵۵ هزار تومان، هلو ۱۵ هزار تا ۳۰ هزار تومان، خیار بوته ای ۴ هزار تا ۹ هزار تومان، خیار گلخانه ۱۱ هزار تومان و موز ۳۰ هزار تا ۳۱ هزار تومان اعلام کرد.

محصول قیمت هر کیلوگرم

گوجه سبز ۱۰ هزار تا ۳۵ هزار تومان

زرد آلو کاشان و ساوه ۲۰ هزار تا ۴۰ هزار تومان

زرد آلو فلکه ای شیراز ۶۰ هزار تومان

توت فرنگی ۳۰ هزار تا ۵۵ هزار تومان

هلو ۱۵ هزار تا ۳۰ هزار تومان

خیار بوته ای ۴ هزار تا ۹ هزار تومان

خیار گلخانه ۱۱ هزار تومان

کارگر می گوید: در حال حاضر هر کیلو هندوانه بیضی با نرخ ۵ هزار تا ۶ هزار تومان، هندوانه گرد ۴ هزار تا ۵ هزار تومان، ملون ۶ هزار تا ۹ هزار تومان، طالبی ۸ هزار تا ۱۲ هزار تومان، جانا ۸ هزار تا ۱۰ هزار تومان و خربزه ۱۰ هزار تومان در میدان مرکزی و با احتساب حداکثر ۳۵ درصد سود در خرده فروشی عرضه می شود.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: با عرضه انبوه میوه های نوبرانه در ۲۰ روز آینده پیش بینی می شود که کاهش قیمت از نظر فصلی اتفاق بیفتد.

محصول قیمت هر کیلوگرم

هندوانه بیضی ۵ هزار تا ۶ هزار تومان

هندوانه گرد ۴ هزار تا ۵ هزار تومان

ملون ۶ هزار تا ۹ هزار تومان

جانا ۸ هزار تا ۱۰ هزار تومان

طالبی ۸ هزار تا ۱۲ هزار تومان

منبع : تابناک
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      برای کشوری که چهار فصل هست ودرش خوب میوه های کاشت میشه وزمین به دسعت زیاد این نرخ برای مردمش زیاده حتی یک نفر هم هزینه میوه خریدن نداشته باشه یعنی یک جای مملکت داری واقتصاد اشتباه هست وحق اون یک نفر خورده شده واین با اسلام ودین محمد نمیخونه البته شاید با جمهوری اسلامی بخونه چون الان به تنها چیزی که دولت ومسولین فکر میکنند اینکه ذوق کنند در جهان قوی هستند کشوری که مرومش فقیر ودر سختی باشه قوی که نیست بدبخترین وضعیفترین دولت از از اداره ومدیریت کشور هست حالا چه خوشتون بیاد چه اصلا پوستتون کلفت شده باشه ومغزتون فقط تنظیم شده برای جلو رفتن حتی با اشتباهدیگه صلاح مملکت هم خسروان دانند وهم این دولتدر این مورد برادر خ نی هستند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه