ارسال به دیگران پرینت

سینما و تلویزیون و تئاتر ایران

ازدواج دوم آزیتا حاجیان با محمد کریمی

آزیتا حاجیان بازیگر بی حاشیه دو دختر از شریفی نیا دارد و بعد از جدایی از او با محمد کریمی هراتی ازدواج کرد.

ازدواج دوم آزیتا حاجیان با محمد کریمی

آزیتا حاجیان بازیگر بی حاشیه دو دختر از شریفی نیا دارد و بعد از جدایی از او با محمد کریمی هراتی ازدواج کرد.

در ادامه این مطلب می خواهیم در مورد محمد کریمی هراتی همسر دوم آزیتا حاجیان و بیوگرافی این بازیگر دوست داشتنی صحبت کنیم.آزیتا حاجیان ، بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر ایران، در ۲۱ دی سال ۱۳۳۶ به دنیا آمده است و اصالت او به خمینی شهر اصفهان باز میگردد.

 

همسر دوم “آزیتا حاجیان” کیست؟

این خانم بایگر کم‌حاشیه و به دور از تنش‌ها و هیجانات شبکه های اجتماعی، لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک دانشگاه هنر دارد و فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۵۴ با نمایش «خورشید خانم آفتاب کن» آغاز کرده است.

حاجیان از سال ۱۳۶۸ با فیلم دزد عروسک‌ها ساخته محمدرضا هنرمند اولین بار روی صفحه تلویزیون حضور پیدا کرد. او توانست در سال ۱۳۷۷ و در هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای بازی بی نظیرش در فیلم روبان قرمز به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در بخش بین‌الملل شود.

حدود یک سال پس از این که آزیتا حاجیان از محمدرضا شریفی نیا طلاق گرفت با محمد کریمی هراتی ازدواج کرد.

محمد کریمی هراتی، همسر دوم آزیتا حاجیان، یک نقاش بسیار حرفه ای است و علاوه بر فعالیت در رشته طراحی داخلی در رشته معماری نیز تحصیل کرده و از یکی از دانشگاه های کانادا فارغ التحصیل شده است.

آزیتا حاجیان در مورد ازدواجش با محمد کریمی هراتی گفت:

«آقای محمد کریمی هراتی در سال ۱۳۵۶ هم دانشگاهی من در دانشکده هنرهای دراماتیک تهران بودند. شوهر من در جوانی طراح صحنه تئاتر بودند. ایشان در یکی از نمایش های تئاتر تهران که من نقش ژاندارک را بر عهده داشتم به عنوان طراح صحنه فعالیت می کردند.

همسر دوم من با یکی از دوستان من که همکلاسی من بود ازدواج کرد و من با محمد رضا شریفی نیا ازدواج کردم . دوستم با شوهرش آقای هراتی به خارج از کشور مهاجرت کردند، اما متاسفانه همسر ایشان بر اثر سرطان فوت کردند. به همین دلیل، ایشان دوباره سال ها قبل به ایران بازگشتند.

استاد محمد کریمی هراتی علاوه بر اینکه رشته طراحی داخلی را در کانادا خوانده اند، فارغ التحصیل رشته معماری بوده و نقاشی ماهر هستند.»

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه