ارسال به دیگران پرینت

باشگاه بارسلونا | لیگ قهرمانان اروپا | رئال مادرید

رئیس بارسا به چند سوال نقل و انتقالاتی مهم پاسخ داد

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا در یک مصاحبه نسبتا مفصل به برخی سوالات مهم پاسخ داد.

رئیس بارسا به چند سوال نقل و انتقالاتی مهم پاسخ داد

باشگاه بارسلونا یک فصل بسیار سخت را پشت سر گذاشت. آنها از همان ابتدا عملکرد پر فراز و نشیبی در لالیگا داشتند و خیلی زود رقابت قهرمانی را به رئال مادرید واگذار کردند. همچنین حذف زودهنگام از کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا و پس از آن ناکامی در لیگ اروپا فصل کابوس‌وار بلوگرانا را تکمیل کرد. با این حال هواداران بارسا امیدوار هستند که تیم‌شان تحت هدایت ژاوی و با تقویت شدن در تابستان بتواند روز های خوبی را در فصل آینده تجربه کند.

خوان لاپورتا

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا در جدیدترین مصاحبه خود پیرامون وضعیت این باشگاه گفت: " امسال با ژاوی بازی مورد نظرمان را ارائه دادیم. در برخی مواقع بسیار خوب و با ثبات عمل کردیم. اگر بعضی مصدومیت ها وجود نداشت ما می‌توانستیم فصل را بهتر هم تمام کنیم. باخت همیشه عواقبی دارد. در این فصل مواردی وجود داشته است که نهایتا ما مربیان خود را عوض کرده ایم. از آن زمان، ما تعداد زیادی برد داشته ایم و نهایتا دوم شدیم. البته ما همیشه بیشتر می خواهیم. من خطر خوشبین بودن را درک می‌کنم، اما این نشانه جاه طلبی نیز هست. این پیام به هواداران و به رختکن نیز می رسد. فصل آینده، ما باید تیمی داشته باشیم که آرزوی کسب تمام عناوین از جمله لیگ قهرمانان را داشته باشد. من فکر می کنم رئال مادرید در اواخر فصل امتیاز از دست بدهد اما این اتفاق رخ نداد." 

شایعات جذب لواندوفسکی: "اجازه دهید بخش فنی باشگاه کار خود را انجام دهد. این کار آسانی نیست، ما از شرایط اقتصادی پیچیده ای آمده ایم. اولویت پاکسازی اقتصاد باشگاه است. اگر بتوانیم وضعیت مالی باشگاه را بهبود ببخشیم که فکر می کنم این کار را انجام خواهیم داد، می توانیم نقل و انتقالاتی که روی آن کار می ‌کنیم را هم به سرانجام برسانیم."

جدایی فرانکی دی‌یونگ: " نمی‌دانم که بازیکن مهمی را از دست خواهیم داد یا خیر. اجازه دهید مدیریت ورزشی باشگاه کارش را انجام دهد. ما بازیکنانی داریم که دیگران آنها را می‌خواهند. آنچه را که برای باشگاه مناسب است انجام خواهیم داد. اگر اقداماتی را انجام دهیم که بودجه ما را بهبود بخشد، نیازی به فروش نخواهد بود."

وضعیت عثمان دمبله: "او دوست دارد بماند اما گزینه های دیگری که به نظر او بهتر هستند وسوسه‌اش می‌کنند. ما به او دوباره پیشنهاد دادیم زیرا من و ژاوی عثمان را دوست داریم."

تمدید با دنی آلوز: "از طرف باشگاه، او اهداف تعیین شده را انجام داده است. حالا یک جنبه ورزشی وجود دارد که مربیان آن را ارزیابی خواهند کرد و سپس با ما صحبت خواهند کرد. ممکن است او 6 ماهه تمدید کند."

تلاش برای جذب کیلیان امباپه : "او بازیکنی است که سالانه 50 میلیون یورو در سال دستمزد می خواهد و ما به دنبال آن نیستیم."

منبع : ورزش سه
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه