ارسال به دیگران پرینت

فائقه آتشین

بلای وحشتناکی که “گوگوش” سر پسرش کامبیز آورد!

| بلایی که “گوگوش” سر پسرش کامبیز آورد!

بلای وحشتناکی که “گوگوش” سر پسرش کامبیز آورد!

محمود قربانی همسر اول گوگوش که نقش زیادی در شهرت و موفقیت گوگوش داشت از بی رحمی این خواننده نسبت به فرزندش کامبیز پرده برداشت

محمود قربانی که خود در گذشته به قول گوگوش شخص بی بندوبار ، قمار باز و تریاکی بود حالا در واکنش به حرف های گوگوش ، سعی دارد پته های او را نیز عیان کند.

ماجرا چیست؟

گوگوش در آخرین مصاحبه خود از پسرش «کامبیز قربانی» گلایه کرد و گفت؛ خیلی اذیتم می کند ، هم خودش را اذیت می کند ، هم بچه هاش و هم خانوادشو …

او ادامه می دهد برای بهبود روابط خود با پسرش خیلی تلاش کرده ولی نتوانست این رابطه را بهتر کند و در آخر اذعان می کند در زمینه مادری شکست خورده است.

واکنش محمود قربانی

محمود قربانی در واکنش اولیه خود به صحبت های گوگوش گفت: چرا کثافت کاریتو سر من و فرزندت می اندازی ! برو خجالت بکش.

او در ادامه مدعی م شود گوگوش همش دنبال کشیدن کوکائین است و زمانی که بچش «کامبیز» زنگ می زد ببیندش ، می گفت با وکیلم یا مدیر برنامم صحبت کن.

خطاب به گوگوش می گوید ، تو پنج سال است بچتو ندیدی و نوه هاتو فقط دو دفعه در این پنج سال دیدی ! چی داری میگی زن حسابی !

منبع : وقت صیح
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه