ارسال به دیگران پرینت

سرقت محتویات خودرو در محله چیتگر

جابجایی اموال مسروقه با گونی برنج

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق محتویات خودرو که با استفاده از گونی برنج اموال مسروقه را جابجا می کرد خبر داد و گفت: تا کنون ۱۴ مال باخته شناسایی شدند.

جابجایی اموال مسروقه با گونی برنج

ضرغام آذین در این باره گفت: در پی افزایش سرقت محتویات خودرو در محله چیتگر و اطراف دریاچه چیتگر دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار عملیات کلانتری ۱۸۱ وردآورد قرار گرفت و گشت زنی های هدفمند را افزایش دادند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت متهم را شناسایی کردند افزود: حین گشت زنی در محله چیتگر متهم با همان مشخصات اعلامی در حال سرقت از خودروی پارک شده ای را مشاهده و سریعا وارد عمل شده که در یک عملیات غافلگیرانه متهم حین سرقت دستگیر شد و در بررسی گونی برنجی که همراه داشت تعدادی لوازم سرقتی خودرو از جمله ضبط و باند و فلش مموری و عینک آفتابی کشف شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم ۴۲ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و سرقت تجهیزات و لوازم خودرو در محله چیتگر اعتراف و اظهار داشته پس از سرقت لوازم را داخل گونی برنج پنهان کرده تا ماموران به وی شک نکنند.

سرهنگ آذین با اشاره به اینکه با توجه به سرقت های رخ داده و اظهارات متهم تا کنون ۱۴ نفر از مال باختگان شناسایی شدند خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه