ارسال به دیگران پرینت

دوره اقتصاد کلان سایت آموزش بورس

جذابیت سرمایه گذاری در بازارهای مالی همچون بورس و فارکس، طلا، دلار و املاک برای ما که در شرایط اقتصادی سختی به سر می بریم، بسیار زیاد است اما چطور می توانیم بفهمیم که در هر زمان کدام بازار سود بهتری به ما می دهد؟ آیا دانش اقتصادی در این راه به ما کمکی خواهد کرد؟

دوره اقتصاد کلان سایت آموزش بورس

جذابیت سرمایه گذاری در بازارهای مالی همچون بورس و فارکس، طلا، دلار و املاک برای ما که در شرایط اقتصادی سختی به سر می بریم، بسیار زیاد است اما چطور می توانیم بفهمیم که در هر زمان کدام بازار سود بهتری به ما می دهد؟ آیا دانش اقتصادی در این راه به ما کمکی خواهد کرد؟

در این مطلب با بررسی دوره اقتصاد کلان سایت آموزش بورس سعی می کنیم تاثیر دانش اقتصادی را در انتخاب بازار مناسب و رسیدن به سود در شرایط اقتصادی مختلف بررسی کنیم.

اقتصاد کلان چیست؟

شاید این سوال را از خود بپرسید که دانش اقتصاد کلان چیست و به چه دردی می خورد؟ به زبان ساده اقتصاد کلان به صورت کلی شرایط اقتصادی را مطالعه و بررسی می کند. اقتصاد کلان در واقع شرایط و اوضاع اقتصادی را هم در سطح کشوری و هم در سطوح بین المللی تحلیل می کند.

بنابراین با استفاده از دوره اقتصاد کلان می توانید با مفاهیم خاص این دوره آشنا شده و بعد از پایان دوره به یک فرد متخصص اقتصادی تبدیل شوید که می داند دقیقا چه زمانی در کدام بازار سرمایه گذاری کند تا هم ارزش پول‌اش حفظ شود و هم به سود مناسبی دست پیدا کند.

در دوره اقتصاد کلان سایت آموزش بورس مفاهیمی مثل نقش پول و تورم در اقتصاد، نقش مصرف کنندگان، رابطه تولید ملی با تورم و بیکاری، تولید ناخالص ملی (GNP) و موارد بسیار دیگری آموزش داده می شود. نکته بسیار مهم درباره این دوره این است که تمامی مطالب و مفاهیم از پایه و صفر آموزش داده می شوند، بنابراین اگر با این مفاهیم آشنا نیستید جای هیچ گونه نگرانی نیست.

منابع آموزشی بورس و فارکس

1-1

هر چند دانش اقتصاد یکی از الزامات ورود به دنیای سرمایه گذاری است اما دسترسی به منابع آموزشی بورس و فارکس به عنوان دو بازار پربازده و جذاب برای معامله گران و سرمایه گذاران این بازارها بسیار مهم است. سایت آموزش بورس به آدرس https://amoozesh-boors.com یکی از سایت های معتبر و مهم در رابطه با آموزش بورس و فارکس است.

با ورود به این سایت شما می توانید به ویدئوهای آموزشی و مقالات کاربردی‌ای که به صورت رایگان در اختیار عموم قرار داده شده است، دسترسی پیدا کنید.

البته شاید خیلی ها فرصت کسب دانش معامله گری را نداشته باشند و پس از دیدن آموزش های اولیه و دانستن مفاهیم پایه بخواهند از سیگنال بورس استفاده کنند. این روزها سایت های زیادی هستند که سیگنال بورس ارائه می دهند اما آیا می توان به همه آن ها اعتماد کرد؟

قطعا نمی توان در این زمینه به هر سایت و وبلاگی اطمینان کرد. با این وجود بخشی در سایت آموزش بورس وجود دارد که به شکلی حرفه ای و اصولی سبد پیشنهادی سهام بورس تهران را به افراد ارائه می کند.

در این سبد پیشنهادی که توسط انجمن خبرگان سایت آموزش بورس ارائه می شود می توانید به پرتفوی بلند مدت و نوسان گیری اساتید انجمن دسترسی داشته باشید. یکی از مزیت های مهم این سبد این است که اگر قصد نوسان گیری در بورس را داشته باشید می توانید از سهم هایی که در این قسمت برای نوسان گیری معرفی می شوند استفاده کرده و به سوددهی مناسبی برسید.

البته بهتر است که آموزش های مربوط به معامله گری که شامل تحلیل تکنیکال، فاندامنتال و استراتژی های معاملاتی می شود را دیده باشید و به قوانین مدیریت سرمایه هم مسلط باشید.

علاوه بر استفاده از سهام نوسان گیری می توانید به سهم های میان مدت معرفی شده در انجمن خبرگان هم دسترسی داشته باشید. امکانات متنوع و جذاب زیادی در سبد پیشنهادی سهام بورس تهران در سایت آموزش بورس وجود دارد که می توانید با مراجعه به این سایت، همه شان را جز به جز بررسی کنید.

نقش دانش اقتصاد کلان در سرمایه گذاری در بازارهای مالی

1-2

همان طور که پیش از این نیز گفتیم دانش اقتصاد کلان به ما کمک می کند تا بهترین بازار را هر بازه زمانی و شرایط خاص اقتصادی انتخاب کنیم. بنابراین فرقی نمی کند که دانشجو باشید یا کارمند، مغازه دار باشید یا هنرمند. اقتصاد کلان در درجه اول به شما کمک می کند ارزش پول خود را در برابر رشد تورم حفظ کنید. در این میان سرمایه گذاری با پول کم یا زیاد فرقی نمی کند. اگر اصول اقتصادی را بدانید می توانید بسته به شرایط مختلف یکی از بازارهای مالی مناسب را انتخاب کنید.

حتی اگر قصد معامله گری در بورس و فارکس را داشته باشید این دانش به شما کمک می کند. در واقع می توان گفت یکی از الزامات فعالیت در این بازار توانایی تحلیل و بررسی داده های اقتصادی است که در حوزه دانش تحلیل بنیادی یا فاندامنتال قرار می گیرد.

در این روزها که سایت های زیادی دست به کار آموزش بورس و فارکس شده اند و با ارائه مطالب قدیمی و غیر کاربردی شمار زیادی از افراد را سردرگم می کنند، سایت آموزش بورس با داشتن منابع مناسبی از مقالات به روز و کاربردی، ویدئوها و دوره های آموزشی مختلف سعی می کند به علاقه مندان این بازارها با رعایت استانداردهای حرفه ای کمک کند.

برای مثال در دوره اقتصاد کلان این سایت، مفاهیم اقتصادی توسط اساتید درجه یک با مدارک جهانی معتبر در بازار سرمایه آموزش داده می شود و در قسمت سهام پیشنهادی هم کارشناسان انجمن خبرگان از به روزترین و معتبرترین منابع برای تحلیل سهام و صنعت ها استفاده می کنند.

آن ها قیمت جهانی محصولات را از مجلات معتبری همچون Icis, Metal Bulletinمی گیرند و از اطلاعات سایت کدال و ... استفاده می کنند و این قابلیت را دارند که پول هوشمند در سهام ایران را ردیابی کنند.

در پایان باید گفت اگر به دنبال تغییر شرایط زندگی خود در این روزهای سخت که رشد تورم بسیار بالاست، هستید بهترین کار ممکن آشنایی با مفاهیم اقتصادی و نحوه تحلیل شرایط اقتصادی است.

 با استفاده از دوره اقتصاد کلان سایت آموزش بورس می توانید به درک درستی از شرایط اقتصادی ایران و جهان دست پیدا کنید و دیگر مجبور نیستید مدام از اطرافیان سوال بپرسید که طلا بخرم یا دلار؟ در بورس سرمایه گذاری یا ماشین بخرم تا سرمایه ام بیشتر شود؟ بعد از گذراندن این دوره به یک متخصص تبدیل می شوید که می تواند به راحتی تصمیم های درست اقتصادی بگیرد.  

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه