ارسال به دیگران پرینت

رئیسی | توزیع عادلانه یارانه

رئیسی: همراهی و کمک مردم به دولت برای اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها حقیقتاً جای تقدیر دارد

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جلسه روز یکشنبه هیات دولت از مقام معظم رهبری برای حمایت و تاکید ایشان بر همراهی همگانی برای اجرای موفق برنامه‌های اقتصادی دولت قدردانی کرد

رئیسی: همراهی و کمک مردم به دولت برای اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها حقیقتاً جای تقدیر دارد

رئیس جمهور با بیان توصیه‌هایی به مسئولان اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها گفت: بخش زیادی از مردم نسبت به طرح دولت آگاهی پیدا کردند اما هنوز برای برخی ابهام وجود دارد که باید با استدلال برای آنها اقناع‌سازی شود.

 

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جلسه روز یکشنبه هیات دولت از مقام معظم رهبری برای حمایت و تاکید ایشان بر همراهی همگانی برای اجرای موفق برنامه‌های اقتصادی دولت قدردانی کرد و گفت: همراهی و کمک مردم به دولت برای اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها حقیقتاً جای تقدیر دارد و علی رغم تلاش شبانه‌روزی رسانه‌های معاند مردم آگاه و هوشیار ایران آنها را در رسیدن به اهداف شان ناکام گذاشتند.

 

وی افزود: در جریان حمله سایبری به پمپ بنزین‌ها که اخلال موقتی در سامانه‌ها به وجود آمد و با تلاش به موقع مسئولان ذیربط کنترل شد می‌خواستند کشور یکباره دچار التهاب و آشوب شود اما به فضل خدا و هوشیاری مردم در آنجا هم ناکام ماندند.

 

رئیس جمهور با قدردانی از تیم اقتصادی دولت و همه مسئولانی که میدان‌دار اجرای طرح عادلانه‌سازی یارانه‌ها هستند، نکاتی را در این خصوص متذکر شد و این نکات را تضمین‌کننده موفقیت دولت در اجرای این طرح دانست.

 

رئیسی تشدید نظارت به منظور کنترل قیمت‌ها را بسیار ضروری خواند و تاکید کرد: هیچ کالا و خدماتی نباید تحت هیچ شرایطی بیش از رقم مصوب ستاد تنظیم بازار افزایش یابد.

 

وی بر لزوم تداوم تبیین جزییات نحوه توزیع یارانه‌ها، ابعاد و آثار آن برای مردم تاکید کرد و گفت: بخش زیادی از مردم نسبت به طرح دولت آگاهی پیدا کردند اما هنوز برای برخی ابهام وجود دارد که باید با استدلال برای آنها اقناع‌سازی شود.

 

رئیس جمهور با اطمینان‌بخشی نسبت به ذخایر کالاهای اساسی در کشور این نکته را نیز متذکر شد همه کسانی که در دهک‌های اول تا نهم قرار داشته و مستحق دریافت یارانه هستند حتما یارانه می‌گیرند و جای نگرانی نیست.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • rahgoshay ارسالی در

      با سلام - يعني واقعا دولت با اين همه عظمت لنگ يارانه 10 درصد(دهك اول) جامعه است ( هزينه پايش و كنترل و جداسازي و .... بيش از آن است!!!)
      اصولي ترين روش پرداخت يارانه (سرانه از درآمد ملي) پرداخت مساوي به ازاي هر شخص ايراني ميباشد و هر روش ديگر غير از اين، خصوصا روش فعلي و صف بندي و دسته بندي(غالبا با اشتباهات زياد ) و پرداخت يارانه (به نوعي صدقه و ايجاد ذهنيت تحقير براي يارانه گيرندگان) كاملا غير اصولي است ضمن اينكه مفاسد زيادي نيز در اين روش امكان بروز و نمود خواهد داشت -انتظار مسئولان با تفكر جهادي و فساد ستيز خصوصا رئيس جمهور محترم اين است تا هر چه سريعتر به اصلاح روش پرداخته و بهانه را از دست سوء استفاده كنندگان اين روش خارج نمايند.

    • جمشید ارسالی در

      مردم از دست شما با ه تنگ آمدند کدام هم مکاری نان مردم کردید به چه مجوزی یارانه د هم میلیون از منابع ها ملی را قطع کردید نصف آنها بازنشسته هستند

    • ناشناس ارسالی در

      اقای رییسی بعضیاز کسانی که دور وبر شما هستند۰سواد کافی ندارند۰که به کی یارانه بدن وبه کی ندن۰ومتاسفانه شما را خراب میکنند۰من بازنشسته وامیلیونوپانصدوشست تومان با ۱۳وشش ماه پرداخت بیمه وال نود دارم اسنپ کار میکنم وهنوز بابت منزل بدهکار بانک مسکن هستم۰بمن وامثال من نباید یارانه که قبلا میگرفتم بدن۰سهام عدالت هم ندارم حق من اینه۰این دوروبریا شما را ضایع میکنند۰مواظب باشید

    • ناشناس ارسالی در

      این یارانه که شما دادید نسبت به ۴۵ تومان زمان احمدی نژاد هیچی نیست با این همه گرانی مشکلات اقتصادی ازدواج جوانان صفر شده قیمتها حد و اندازه نداره هر مغاز و فروشگاه برای خودش قیمت جو وا جور داره وقتی هم اعتراض میکنی میگن از بالا خرابه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه