ارسال به دیگران پرینت

یارانه | ثبت نام یارانه | جاماندگان یارانه

فوری | زمان ثبت نام جاماندگان یارانه مشخص شد

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت که طبق توضیح رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها، سایت سازمان هدفمندی یارانه ها تا آخر هفته جاری یا اویل هفته آینده برای ثبت نام افراد جامانده از دریافت یارانه راه اندازی شده و سپس اطلاعات آنها توسط وزارت کار بررسی می شود

فوری | زمان ثبت نام جاماندگان یارانه مشخص شد

 زمان ثبت نام جاماندگان یارانه مشخص شد

محمدرضا میرتاج الدینی در توضیح جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه گفت: این جلسه با حضور پارسانیا رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها درباره موضوع جاماندگان از دریافت تشکیل شد که پارسانیا گزارشی از پذیرفت کنندگان یارانه و کسانی که به ثبت نام نیاز دارند، ارائه کرد.

وی ادامه داد: طبق توضیح رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها، سایت سازمان هدفمندی یارانه‌ها تا آخر هفته جاری یا اوایل هفته آینده برای ثبت نام افراد جامانده از دریافت یارانه راه اندازی شده و سپس اطلاعات آنها توسط وزارت کار بررسی می شود. علاوه بر این طبق دستور رییس جمهوری، یارانه افرادی که نسبت به قطع یارانه و یا دهک بندی خود اعتراض دارند واریز می شود.

میرتاج الدینی با بیان اینکه عمده گلایه نماینده ها به وزارت کار از عملکرد وزارت کار برای تعیین شاخص ها شاخص ها است، گفت: وزارت کار به گونه ای شاخص‌ها را تعیین کرده که افراد زیادی از دریافت یارانه حذف شده آن هم کسانی که جز دهک دهم نیستند پس باید اصلاح شاخص‌ها انجام شده و تطبیق شاخص ها اصلاح شود.

وی در پایان گفت که این کمیسیون هفته آینده از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی موضوع نحوه ثبت نام جاماندگان از دریافت یارانه و تعیین معیارها و شاخص های حذف یارانه ها دعوت می‌کند.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      یارانه به نسبت مساوی باید به همه ایرانیان تعلق بگیره

    • مریم ارسالی در

      چون یارانه روی اقلام برداشته شده پس باید به همه ایرانی تعلق بگیرد. بنده خودم کارمندم ولی زن هستم به بنده حق اولاد و عائله مندی تعلق نمیگیرد و شوهرم شغل ودرامد آنچنانی ندارد و مشمول معشیتی قرار نگرفته به لحاظ قانون هزینه خانواده در تعهد ایشان هست . بی عدالتی تا چه اندازه . لطفا رسیدگی نمایید .

    • ناشناس ارسالی در

      اضافه کردن 50هزارتومان به یارانه هر ماه که مشکلی از مردم حل نمی کند هر ماه ما دو یارانه در یافت می کردیم که جمع دوتا مبلغ 100تومان بد ای هر نفر بوده است و الان دولت 150 تومان هر ماه می خواهد پرداخت بکند که یارانه دوما را یک جا اعلام کرده که شده 300تومان در عوض اجناس را ول کرده به امان خدا که هر کی هر قیمتی خواست بفروشد دولت به خاطر 50تومان که به مردم اضافه کرده در برابر مردم باید چه هزینه های سر سام آوری را باید از جیب خودشان باید بپردازند این چه کمکی است همه اش به ضرر مردم تمام می شود دولت اگر می خواهد براستی به مردم کمک بکند بیاید همان ارز 4200را که چند سال است می داد به اشخاصی که کالا بخرند برای کشور و هیچ کدام از آن آقایان مبالغی را که دربافت کرده اند نه کالا وارد کرده اند ونه اصل مبلغ را بر گرداند ولی الان همان مبالغ را در بین ملت عادلانه تقسیم بکند وان موقع معلوم میشود که چقدر به هر نفر یارانه تعلق می گیرد و الان با 50تومان اضافه کردن به یارانه به چه درد مردم میخورد با50تومان مردم چه کار بکنند مدغ64 بخرند یا بقیه اجناس دولت اگر یارانه می دهد باید هر ماه بهر ایرانی یک میلیون یارانه پرداخت بکند تا گوشه کوچکی از این تودم را بگیرد نه با 50تومان و هنوز هم حق برداشت ندارند مردم.

    • علی‌محمد ارسالی در

      یارانه یک کمک دولت برای هر ایرانی بود سال نود شش به محض اینکه مستمریم به شش میلیون تومان رسید یارانه انرژی قطع شد و همچنان قطع است به سایت که مراجعه می‌کنم میگوید شما در لیست یارانه بگیران نیستند مگر ما جزو مردم ایران نیستیم یه بازنشسته با شش سر عاعله که سه نفر بیکار و دو نفرشان با مدرک کارشناسی ارشد و دکترا همزمان سرباز هستند و طرح می‌گذرانند و هزینه خورد و خوراکشان هم بعهده من است است که تا چشم بهم بزنیم سربازیشون تمام و باید فکری برای ازدواجشان بر دارم والا تا حالا که بخاطر دانشگاه و شهریه یک ریال نتونستم پس انداز کنم الان هم تورم بالا با آزادسازی قیمت‌ها مگر میشود پس انداز هم داشت نمی‌دانم دولت چه فکری می‌کند اصلأ فرض بر اینکه سقف حقوق هم بگیرم مگر میشود با این هزینه های سرسام آور جوانان را مستقل کرد حراقل یارانه که حق هر ایرانی هست دیگه حذف نکنید تازه زمزمه افزایش ده درصدی حقوق بازنشستگان هم بگوش می‌رسد یعنی اینقدر ایرانی که نه درصد منابع دنیا در قبال یک درصد جمعیت دنیا اینقدر به پیسی افتاده که این مبلغ یارانه دغدغه مردم شود وای بر شما مدیران و تصمیم گیران مملکت که اینجور به معیشت ایرانی لطمه وارد کردید و جامعه را به به گداپروری سوق دادید شما را بخدا اینجور به حیثیت ایرانی لطمه نزنید هر وقت هم خواستیم اعتراض کنیم گفتید دشمن دشمن آخر تا کی میخواهید ادامه دهید

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه