ارسال به دیگران پرینت

بازه قیمتی خودروهای وارداتی| خودروهای وارداتی

بازه قیمتی خودروهای وارداتی اعلام شد | محدودیت تعدادی وجود ندارد

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو اظهار داشت: رنج قیمت خودروهای وارداتی بین ۷۰۰ تا یک میلیارد و ۵۰۰ خواهد بود. یعنی عملا این خودروها رقیب خودروهای چینی در بازار می‌شوند. ولی آن طور که گفته شده خودروهای شاسی هیچ کدام وارد نخواهند شد

بازه قیمتی خودروهای وارداتی اعلام شد |  محدودیت تعدادی وجود ندارد

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو اظهار داشت: رنج قیمت خودروهای وارداتی بین ۷۰۰ تا یک میلیارد و ۵۰۰ خواهد بود. یعنی عملا این  خودروهای وارداتی رقیب خودروهای چینی در بازار می‌شوند. ولی آن طور که گفته شده خودروهای شاسی هیچ کدام وارد نخواهند شد و جزو خودرو های وارداتی نیستند. 


 

 

خودروهای وارداتی با قیمت ۲۵ هزار دلاری +تصاویر

در لیست بلندبالای شرکت تویوتا، سه مدل را می‌توان با هزینه زیر ۲۵ دلار تهیه کرد. مناسب‌ترین آن‌ها یاریس iA مدل ۲۰۲۰ است که برای خریدار ۱۶ هزار و ۸۴۰ دلار هزینه بر می‌دارد. این سدان به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری با توان ۱۰۶ اسب بخار مجهز شده است و در هر صد کیلومتر به شکل ترکیبی ۶.۵ لیتر بنزین مصرف می‌کند. این خودرو با حساب تعرفه احتمالی ۶۰ درصدی، حدود ۸۰۵ میلیون تومان برای وارد کننده آب می‌خورد.

 

 

 

نخستین خودروهای وارداتی چه زمانی راهی بازار می شوند؟ | بررسی تاثیر واردات بر قیمت بازار

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با بیان این که نخستین خودروهای وارداتی اواخر شهریور راهی بازار می شوند در خصوص تاثیر واردات بر قیمت بازار گفت: از همان ماه اول ما شاهد کاهش قیمت ها خواهیم بود چرا که واردات خودرو شوک به بازار وارد می‌کند.

 

 

 

واردات خودرو از خرداد ۱۴۰۱ آزاد می‌شود

وزیر صمت گفت: ممنوعیت واردات خودرو به طور خودکار از ابتدای خرداد لغو می‌شود.

منبع : اینستاگرام
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه