ارسال به دیگران پرینت

سخنگوی گمرک ایران گفت:

ترخیص بیش از ۱۷۶ میلیون کیلوگرم انواع روغن خوراکی

بیش از ۱۷۶ میلیون و ۷۶۲ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم انواع روغن خوراکی از ابتدای سال ترخیص شد و بیش از ۳۷۶ میلیون و ۴۳۱ هزار کیلوگرم هم به‌زودی با انجام تشریفات گمرکی ترخیص می‌شود و وارد چرخه تولید و زنجیره توزیع می‌شود.


ترخیص بیش از ۱۷۶ میلیون کیلوگرم انواع روغن خوراکی

سخنگوی گمرک ایران گفت: بیش از ۱۷۶ میلیون و ۷۶۲ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم انواع روغن خوراکی از ابتدای سال ترخیص شد و بیش از ۳۷۶ میلیون و ۴۳۱ هزار کیلوگرم هم به‌زودی وارد چرخه تولید و زنجیره توزیع می‌شود.

سید روح‌اله لطیفی اعلام کرد: بیش از ۱۷۶ میلیون کیلوگرم انواع روغن خوراکی از گمرکات اجرایی ترخیص شد و چندین برابر روغن نیز در اماکن بندری موجود است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۷۶ میلیون و ۷۶۲ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم انواع روغن خوراکی از ابتدای سال ترخیص شد و بیش از ۳۷۶ میلیون و ۴۳۱ هزار کیلوگرم هم به‌زودی با انجام تشریفات گمرکی ترخیص می‌شود و وارد چرخه تولید و زنجیره توزیع می‌شود.

سخنگوی گمرک گفت: این میزان روغن علاوه بر روغن‌هایی است که تا پایان سال قبل وارد کشور شده و تحویل واحدهای تولیدی و زنجیره تامین شده است.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • حمید ارسالی در

      تحریم از مسئولان جمهوری است مردم رو فلج کردن هیچ تحریمی نیست گمرگ را تعطیل کنید مردم خودشون همه چیز می آورند آمریکا با مردم ایران دوست است مسئولین به فکر خودشون باشن

    • نرگس ارسالی در

      اگر۲۰۰ کیلو گرم روغ توزیع شود برای ما فرقی نمی کند چون تحریم شدیم

    • ممد ارسالی در

      ایران با این همه ثروت مردمش همش فکر سیر کردن شکمشان هستند چین و هند با این جمعیت زیاد
      چه طور اداره می شوند

    • ناشناس ارسالی در

      روغ ۴۰۰ تومنی چه بدرد ملت میخوره ی کارگر ساده بیجاره از کجا بیاره باید سه روز خرج نکنه غذا نخوره تا بتونه پول روغن دربیاره حداقل دویست میدادین خدارو خوش نمیاد یکم ب فکر فقیر فقرا باشین

    • ناشناس ارسالی در

      ازقبل انبار کردن حالاسه برابر میدن ملت پول یارانه روهم جبران کردن از قبل. نه کلاه بزرگ سر ملت بدبخت

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه