ارسال به دیگران پرینت

فرماندار فردیس خبر داد؛

رسیدن مستقیم یارانه به دست مردم از مزایای طرح مردمی‌سازی یارانه

فرماندار فردیس گفت: رسیدن مستقیم یارانه به دست مردم از مزایای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها است.

رسیدن مستقیم یارانه به دست مردم از مزایای طرح مردمی‌سازی یارانه

خداداد کاشفی عصر پنجشنبه در نشست کمیته اقلام مشترک تنظیم بازار فردیس با اشاره به شعار تحول اقتصادی دولت گفت: این تحول اقتصادی با اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها آغاز شده است.

وی با بیان اینکه قیمت نان تغییر نمی‌کند، افزود: هیچ نانوایی مجاز به افزایش قیمت نان نیست و در صورت تغییر قیمت را دولت یارانه آن را به نانوایی‌ها می‌دهد و در صورت افزایش قیمت از سوی هر واحد نانوایی تخلف کرده و طبق قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

کاشفی خاطرنشان کرد: مرغ، تخم مرغ، روغن و شیر و لبنیات برای یارانه بگیران افزایش قیمت ندارند و یارانه آنها از طریق کالا برگ به مردم داده می‌شود.

وی ادامه داد: از مردم انتظار داریم که کالا از جمله روغن و ماکارونی به اندازه کافی خرید کنند و از احتکار خانگی خودداری شود چرا که با کمبود کالا مواجه نیستیم و انبارهای استان پر است اما تقاضای اضافی مردم زیاد است و باعث فشار به بازار می‌شود که نیازمند همکاری و کمک مردم در این رابطه برای خرید به اندازه کافی هستم.

فرماندار فردیس همچنین با اشاره به برگزاری جلسات منظم تنظیم بازار و تشدید نظارت‌های روزانه از بازار، تاکید کرد: از ابتدای هفته جاری با استفاده از ظرفیت مردمی و بسیج، ناظران و بازرسان بازار را افزایش دادیم.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه