ارسال به دیگران پرینت

وزیر صنعت:

عامل کمبود روغن مشخص شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت، با اشاره به اینکه متاسفانه کمبودهایی در زمینه روغن نباتی وجود دارد، افزود: به دلیل اختلاف قیمت بسیار زیاد روغن خوراکی بین بازارهای داخلی و خارجی با مشکل قاچاق این کالا مواجه هستیم و نیروی انتظامی و سایر دستگاه های ذی ربط بر جلوگیری از قاچاق آن متمرکز شده‌اند.


عامل کمبود روغن مشخص شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: ماکارونی تقریبا در تمامی نقاط تهران به میزان کافی وجود دارد و کمبود این محصول در برخی از شهرها نیز در حال رفع شدن است.

سید رضا فاطمی امین وزیر صمت، درباره وضعیت تامین روغن نباتی و ماکارونی در بازار، گفت: ماکارونی تقریبا در تمامی نقاط تهران به میزان کافی وجود دارد و کمبود این محصول در برخی از شهرها نیز در حال رفع شدن است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه کمبودهایی در زمینه روغن نباتی وجود دارد، افزود: به دلیل اختلاف قیمت بسیار زیاد روغن خوراکی بین بازارهای داخلی و خارجی با مشکل قاچاق این کالا مواجه هستیم و نیروی انتظامی و سایر دستگاه های ذی ربط بر جلوگیری از قاچاق آن متمرکز شده‌اند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت که با خانه ملت گفت‌وگو کرده است، تصریح کرد: خوشبختانه اطلاعات بسیار خوبی از سامانه جامع تجارت طی چند روز گذشته کسب کرده‌ایم که مبتنی بر این اطلاعات و سایر منابع اطلاعاتی با قاچاق‌های بزرگ حوزه روغن خوراکی برخورد شده است.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه