ارسال به دیگران پرینت

استاندار سیستان و بلوچستان:

کار جهادی یعنی برای خودمان بن بست متصور نشویم

استاندار سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: کار جهادی یعنی برای خودمان بست متصور نشویم و به سراغ کارهای نشدنی برویم.

کار جهادی یعنی برای خودمان بن بست متصور نشویم

حسین مدرس خیابانی ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج سازندگی اظهار داشت: هفته بسیج سازندگی فرصت بسیار مناسبی برای معرفی و تشکر از خدمات نیروهای مخلص و جهادی بسیج است.

وی با اشاره به اینکه همه مسئولان باید قدردان زحمات نیروهای بسیجی و جهادی باشند، ادامه داد: همانطور رهبر معظم انقلاب فرمودند «بروید سراغ کارهای نشدنی تا بشود، تصمیم بگیرید بر برداشتن کارهای سنگین تا بردارید» باید با همه توان برای حل مشکلات مردم تلاش کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به عقیده من کار جهادی یعنی برای خودمان بن بست متصور نشویم و برای حل مشکلات مردم همه ظرفیت‌ها و امکانات را در یک راستا بسیج کنیم و در این مسیر به خداوند متعال توکل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه از ابتدای حضور در استان سیستان و بلوچستان بارها به مسئولان تاکید کرده که باید همه امکانات و تجهیزات در اختیار جهادگران قرار بگیرد، افزود: برای هماهنگی بیشتر در این خصوص باید جلسات بین بخشی بین دستگاه‌ها و نیروهای جهادی برگزار شود.

مدرس خیابانی با اشاره به اینکه اگر بر روی کارها متمرکز شویم و آنها را پیگیری کنیم قطعاً بسیار از آنها به نتیجه می‌رسد، تصریح کرد: گروه‌های جهادی و مردمی از طریق قرارگاه جهادی استان فهرست پروژه‌های نیمه تمام استان سیستان و بلوچستان را اعلام کنند.

وی با اشاره به محرومیت تاریخی استان سیستان و بلوچستان در دوران ستم شاهی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات بسیاری در این خطه از ایران عزیز انجام شده که حتماً باید تبیین شود اما ما معتقدیم همچنان کارهای بسیار دیگری نیز برای توسعه متوازن استان سیستان و بلوچستان باید دنبال شود.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه