ارسال به دیگران پرینت

سیستان و بلوچستان | مناطق کمتر برخوردار کشور | رژیم صهیونیستی | دوران دفاع مقدس

وزیر کشور: سنگرها یکی پس از دیگری آماده فتح هستند | امروز ابر قدرت‌ها در برخی از مسائل‌شان محتاج ما هستند؛ این افتخار بزرگی است

وزیر کشور اظهار کرد: سنگرها یکی پس از دیگری آماده فتح هستند، امروز ابر قدرت‌ها در برخی از مسائل‌شان محتاج ما هستند و این افتخار بزرگی است.

وزیر کشور: سنگرها یکی پس از دیگری آماده فتح هستند | امروز ابر قدرت‌ها در برخی از مسائل‌شان محتاج ما هستند؛ این افتخار بزرگی است

 وزیر کشور اظهار کرد: سنگرها یکی پس از دیگری آماده فتح هستند، امروز ابر قدرت‌ها در برخی از مسائل‌شان محتاج ما هستند و این افتخار بزرگی است.

احمد وحیدی عصر امروز ۱۷ اردیبهشت‌ماه در آئین تکریم استاندار کرمان گفت: چهارمین سفرم به استان کرمان به عنوان وزیر کشور است.

وی به تشریح ویژگی‌های شاخص سردار دل‌ها و تاثیرات شهید حاج قاسم سلیمانی در کشور و در جهان پرداخت و اظهار کرد: خدا مهر کسی را بی دلیل در دل‌ها نمی‌اندازد.

وزیر کشور صداقت، صراحت، شفافیت، نگاه ملی، پایبندی به ارزش‌ها و تلاش برای سربلندی نظام، فهم خوب و عمیق نسبت به مسایل، بی تکبر بودن، با مردم بودن، غم مردم خوردن، صعه صبر و ... را از خصوصیات علی زینی‌وند برشمرد و گفت: ایشان فرد بسیار خوش فکر هستند.

وی افزود: سیستان و بلوچستان اصرار داشتند که زینی‌وند را به آن استان ببریم و در ۹ ماهی که در این دولت استاندار کرمان بودند، مسائل روی کارهای ایشان تاثیر نگذاشت و پیگیر مسائل استان بودند و عملکرد خیلی خوبی داشتند.

وحیدی درباره استاندار جدید کرمان گفت: رزمنده دوران دفاع مقدس بودند و بیش از ۴۰ درصد جانبازی دارند. نمایندگان استان کرمان که با بنده صحبت کردند از عملکرد زینی‌وند راضی بودند.

وی با بیان این مطلب که انقلاب و نظام ما یک انقلاب بی نظیر است، تصریح کرد: دنیا در حال تغییر است و جمهوری اسلامی در نقطه ای قرار گرفته که می‌تواند مرزهای سیاسی، فرهنگی، هویتی و ژئوپلیتیک عوض کند و تمام آزادی‌خواهان و انقلابیون دارای وجدان بیدار، هویت‌شان را با هویت جمهوری اسلامی می‌شناسند.

وزیر کشور ادامه داد: انقلاب اسلامی مرزهای جدید ایجاد کرده است و این مرزها مرتبا به جلو رانده می شود و امروز دنیای غرب اسیر مرزهایی‌ست که جمهوری اسلامی جلو می‌برد.

وی اضافه کرد: زوزه‌های غرب و رژیم صهیونیستی به علت احساس فروپاشی خودشان است، این هویت بلند و قوی جمهوری اسلامی بر جان‌های آنها چنگ انداخته است و آنها را رها نمی‌کند.

وحیدی ادامه داد: دشمنان به میزانی از این مسئله دچار وحشت هستند که با انواع حیله ها سعی می کنند بزرگی‌های در انقلاب بدست آورده است با عملیات روانی و جنگ رسانه در ذهن مردم کوچک کنند و نمی توانند.

وی به علت هجمه‌های که رئیس جمهور می‌شود، عنوان کرد: رئیس‌جمهور بار مسوولیت‌های بزرگی را بر عهده گرفته است همین که ریل اقتصادی می‌خواهد تغییر کند مهم است و رئیس‌جمهور برای اینکه می‌داند این برای نظام مهم است شانه‌اش را زیر این بار قرار می‌دهد.

وزیر کشور تاکید ریل اقتصادی گام اول دولت دانست و بیان کرد: شفافیت و روشنی و اقتدار در ریل اقتصادی وجود دارد با اقتدار و با اطمینان امروز این گام‌های بلند در حال برداشته شدن است و به مرور زمان آثار آن نشان داده می‌شود.

وی تصریح کرد: در استان بزرگ‌ کرمان یکی از کارکردهای بزرگ اجرا و به جلو بردن برنامه‌های ملی است و اتفاقات بزرگی باید بیفتد و مطمئنم این کارها با قدرت انجام می‌شود و جمهوری اسلامی در حوزه اقتصاد هم بسیار شکوفا می‌شود.

وی در ادامه درباره اقدامات دولت گفت: در حداکثر تحریم اما طرح‌های عمده‌ای اتفاق می‌افتد و عادلانه کردن یارانه‌ها و فرم جدیدی از یارانه مسئله مهمی است و خیلی‌ها ممکن است نسبت به نتایج آن مطلع نباشند.

وحیدی با تشریح اقدامات دولت در زمینه طرح رتبه بندی معلمان، کرونا، مسائل کارگری اظهار کرد: اینکه همه کارها در فشار حداکثری اتفاق بیفتد نشان‌دهنده اقتدار نظام و قوی بودن پایه‌های نظام است، راه‌های مهمی در پیش داریم، کمربندها را محکم ببندیم و به حاشیه‌ها توجه نکنیم.

وی کشور با بیان اینکه سنگرها یکی پس از دیگری آماده است که به دست مردم ما فتح شود، اظهار کرد: خواهید دید که جمهوری اسلامی در حوزه اقتصاد بسیار شکوفا می‌شود.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • علی اصغر ارسالی در

      با سلام وتحیت درود خداوند به خدمتگزارن مخلص مملکت جمهوری اسلامی الله اکبر

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه