ارسال به دیگران پرینت

حواشی اکران فیلم «داستان های هزار و یک روز» در آمریکا

ماجرای ویدئوی منتسب به دختر پرویز پرستویی در آمریکا چیست؟

گویا حواشی اکران فیلم «داستان های هزار و یک روز» در آمریکا برای پرویز پرستویی تمامی ندارد و این بار ویدئویی مربوط به این مراسم با عنوان دختر پرویز پرستویی در فضای مجازی دست به دست می شود.

ماجرای ویدئوی منتسب به دختر پرویز پرستویی در آمریکا چیست؟

پرویز پرستویی اما هر گونه ارتباط سببی و نسبی با زن درون این ویدئو را تکذیب کرده و از کسانی که این ویدئو را با عنوان دختر پرویز پرستویی انتشار داده اند، شکایت کرده است.

در همین رابطه معاون اجتماعی پلیس فتا، سرهنگ رامین پاشایی توضیحاتی ارائه کرده است.

پاشایی اعلام کرد: «در پی انتشار یک کلیپ و انتساب آن به دختر آقای پرویز پرستویی، هنرمند محبوب کشور، شکواییه‌ ای در این زمینه از سوی آقای پرستویی علیه کسانی که این کلیپ را منتشر کرده اند مطرح شده و پلیس فتا نیز پیگیر این موضوع است.»

وی گفت: «دختری که در فیلم منتشر شده حضور دارد هویت معلوم دارد؛ وی سحر علیشاهی است که در کشور آمریکا سکونت دارد و هیچ ارتباط سببی و نسبی با پرویز پرستویی ندارد.»

معاون اجتماعی پلیس فتا اظهار کرد: «این کلیپ با اهداف مغرضانه منتشر شده و با توجه به شکایت قضایی آقای پرستویی علیه افرادی که این کلیپ را منتسب به خانواده وی کرده و جریان‌ سازی مغرضانه را شروع کرده‌ اند، پلیس فتا نیز وارد این موضوع شده و پیگیر این پرونده است.»

پاشایی در خصوص آخرین روند پیگیری پرونده ی شکایت و شناسایی متهمان و اینکه آیا متهم یا متهمان در ایران سکونت داشته یا نه، گفت: «فعلاً به ذکر این مطلب بسنده می‌ کنم که بستر انتشار این کلیپ در داخل کشور است.»

وی با بیان این مطلب که متأسفانه بعضی از کاربران به علت عدم سواد رسانه ای و نا آگاهی اقدام به انتشار، بازنشر، تولید، تحریف و تهمت زنی در فضای مجازی می کنند، اظهار داشت: «افراد دقت داشته باشند که انتشار هر گونه مطلب شایعه و خلاف واقعیت و بازنشر آن حتی با اهدافی غیر مغرضانه آن هم برای شوخی و سرگرمی، بر اساس قانون جرایم رایانه‌ ای جرم تلقی شده و برای آن مجازات در نظر گرفته شده است.»

دو هفته قبل در لس آنجلس مراسمی برای اکران فیلم مستند «داستان های هزار و یک روز» ساخته ی حبیب احمدزاده با حضور پرویز پرستویی و گوهر خیراندیش و جمعی از ایرانیان ساکن آمریکا برگزار شد. این مراسم اما با حضور گروهی از مخالفین نظام به حاشیه کشیده شد. آن ها نه تنها پرویز پرستویی و گوهر خیراندیش، بلکه ایرانیانی که برای تماشای مستند حبیب احمدزاده در این مراسم حاضر شده بودند را نیز آماج انتقادات و اهانت های خود قرار دادند. ویدئوهای زیادی از این اتفاق در شبکه های مجازی منتشر شد که یکی از آن ها مربوط به سحر علیشاهی بود. سحر علیشاهی در آمریکا سکونت دارد و برگزار کننده و مدیر بازارچه های نوروزی ایرانیان مقیم لس آنجلس است. ویدئویی که از علیشاهی منتشر شد او را در بیرون سالن اکران فیلم و در حال پاسخ به برهم زنندگان مراسم نشان می داد. این ویدئو طی روزهای بعدی تحت عنوان دختر پرویز پرستویی در شبکه های مجازی دست به دست شد.

پرویزپرستویی2

پرویز پرستویی که متولد سال ۱۳۳۴ است، در سال ۶۰ با دختری از بستگان خود به نام نسترن پرستویی ازدواج کرد. این زوج صاحب دو فرزند به نام الناز و بهروز شدند.

از زندگی الناز پرستویی اطلاعاتی در دست نیست اما بهروز پرستویی که شباهت بسیاری زیادی به پدر خود دارد، چند تجربه ی کوتاه بازیگری داشته است. او اولین بار در سال ۷۶ در فیلم «آژانس شیشه ای» ابراهیم حاتمی کیا در نقش فرزند کوچک تر شخصیت حاج قاسم با بازی پرستویی حضور یافت و پس از آن در سریال «پهلوانان نمی میرند» حسن فتحی نقش آفرینی کرد. او در سریال «هم گناه» مصطفی کیایی هم با پدر خود همبازی بود. بهروز پرستویی در این سریال شبکه نمایش خانگی که در سال ۹۸ منتشر شد، نقش جوانی شخصیت فریبرز صبوری را برعهده داشت، یک افسر پلیس که پدرش ایفاگر آن بود.

پرویزپرستویی3

پرویزپرستویی4

منبع : روزیاتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه