ارسال به دیگران پرینت

رونالدو | نوجوانی

دو عکس از کودکی و نوجوانی رونالدو + تصویر

در این جا دو‌عکس جوانی ‌‌ونو جوانی کریستین رونالدو را مشاهده میکنید

دو عکس از کودکی و نوجوانی رونالدو + تصویر

دوران کودکی کریستیانو رونالدو (زندگینامه ورزشکاران)

دوران کودکی کریستیانو رونالدو

در شرح زندگی نامه کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو این گونه آمده است که وی در پنجم فوریه سال ۱۹۸۵ میلادی در شهر مادیرا در کشور پرتغال در یک خانواده ۶ نفره و فقیر به دنیا آمد. کریستیانو کوچک ترین فرزند خانواده است. وضعیت مالی خانواده به قدری نامناسب بود که مادرش قصد داشت او را در زمان بارداری سقط کند. وی به خاطر شرایط بد مالی خانواده، در دوران کودکی و نوجوانی شرایط سختی را تجربه کرد.

رونالدو در سن ۸ سالگی در تیم فوتبال آندورینها که پدرش در آنجا به عنوان مسئول تدارکات مشغول به کار بود، فوتبال خود را شروع کرد. پس از چند سال به یکی از باشگاه های بزرگ لیگ پرتغال یعنی «اسپورتینگ لیسبون» ملحق شد و می توان این انتقال را به عنوان شروع رویای کریستیانو دانست. به عقیده شخصی خود او، از سن یازده سالگی متوجه شد که یک سر و گردن از سایر همبازی های خود بهتر است و از همان موقع فهمید که قادر است کارهای خارق العاده ای در زمین فوتبال انجام دهد.

پدر کریستیانو رونالدو زمانی که وی تنها ۲۰ سال سن داشت، به دلیل یک بیماری که ناشی از مصرف بی رویه الکل بود جان خود را از دست داد.

آغاز فعالیت حرفه ای کریستیانو رونالدو

آغاز فعالیت حرفه ای کریستیانو رونالدو

رونالدو در شروع دوران حرفه ای خود در سنین جوانی عملکرد درخشانی داشت و توانست توجه تیم های بسیاری را به خود جلب کند. وی در اولین بازی خود در سن ۱۶ سالگی توانست با به ثمر رساندن ۲ گل، یک شروع رویایی را برای خود رقم بزند.

پس از آن کریستیانو رونالدو توجه یکی از بزرگ ترین مربی های تاریخ فوتبال، یعنی «سر آلکس فرگوسن» را به خود جلب کرد و همین امر نیز باعث شد وی در سال ۲۰۰۳ به تیم فوتبال منچستر یونایتد بپیوندد و با ستاره های بزرگ دنیای فوتبال همبازی شود.

پشتکار رونالدو باعث شد که وی خیلی سریع بدرخشد و به عنوان یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس خود را معرفی نماید.

کریستیانو رونالدو در همان ابتدا توانست بازی های درخشانی را از خود به نمایش بگذارد و در سال ۲۰۰۸ به عنوان بهترین فوتبالیست جهان «جایزه توپ طلا» را از آن خود کند. علاقه ی باشگاه رئال مادرید به این بازیکن باعث شد تا در سال ۲۰۰۹ گران ترین انتقال تاریخ فوتبال در آن زمان، با قیمت ۹۴ میلیون یورو به نام کریستیانو رونالدو ثبت شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه