ارسال به دیگران پرینت

زندگی باحال تر | سال تولد

متولدین کدام ماه زندگی باحال تری دارن؟

نشاط تا اندازه زیادی به شرایط ذهنی وابسته است و بسیاری از اشخاص به این مسئله دقت نمی‌کنند. در حقیقت شما خودتان مشخص می‌کنید که شاد باشید و زندگی پر نشاطی داشته باشید یا نه.

متولدین کدام ماه زندگی باحال تری دارن؟

نشاط تا اندازه زیادی به شرایط ذهنی وابسته است و بسیاری از اشخاص به این مسئله دقت نمی‌کنند. در حقیقت شما خودتان مشخص می‌کنید که شاد باشید و زندگی پر نشاطی داشته باشید یا نه. متولدین برخی از ماه‌ها به دلیل اینکه به این مسئله خیلی توجه می‌کنند، زندگی شادتری دارند و در حقیقت برای خود زندگی شادتری ساخته و این شادی را خود وارد زندگی‌شان کرده‌اند که در این بخش می‌خواهیم با آن‌ها آشنا شویم.

 

فروردین

فروردین ماهی ها معمولا در زندگی، طرز فکر متفاوتی نسبت به بقیه دارند. آن ها تمایل دارند که مدام جوک بگویند و شوخی کنند و در کنار افراد دیگر سرگرم باشند؛ بنابراین جزو افراد شادی هستند که شما احساس می‌ کنید زندگیشان بسیار خوب است و مشکلی ندارند.

فروردین ماهی‌ها هرگز افت انرژی ندارند، مگر این که اتفاق بدی برایشان افتاده باشد. گاهی اوقات زمان از دست شان در می‌رود؛ آنقدر که خوشگذرانی می‌کنند. اگر به کاری علاقه داشته باشند، حتماً به آن متعهد باقی می‌مانند و این انرژی زیاد آن‌ها به شما نیز انتقال پیدا می‌کند.

 

مرداد

مرداد ماهی ها افرادی هستند که سعی می کنند همیشه جنبه مثبت و نیمه پر لیوان را ببینند. فرقی ندارد که شرایط شان چگونه باشد. در هر صورت یک نکته مثبتی پیدا می‌ کنند که بخواهند به آن فکر کنند. قدرت اعجاب انگیزی برای از بین بردن غم در زندگی ندارند اما روی خودشان کار کرده‌ اند و تصمیم گرفتند که شاد زندگی کنند.

 
 

مهر

مهر ماهی ها خیلی مهربان هستند. سعی می کنند که همیشه در زمان حال زندگی کنند. به آینده و گذشته فکر نمی‌ کنند و بابت آن ترس و واهمه ای ندارند. از کشمکش‌ ها و جنگ و جدل ها خیلی راحت دوری می‌ کنند و سعی می‌ کنند که همیشه با دیگران با صلح آشتی رفتار کنند و می‌دانند که شاد زندگی کردن تا چه حد زیادی برای سلامتی شان و احساس خوشبختی شان اهمیت دارد.

مهر ماهی‌ها تمایل زیادی برای شاد بودن دارند. می‌خواهند همیشه احساسات خوب را در خودشان و دیگران ایجاد کنند. دلشان می‌خواهد که دوست داشته شوند. آن‌ها با دوستان و اعضای خانواده روابط خوبی دارند و از زندگی لذت می‌برند و همین باعث می‌شود که همیشه انرژی داشته باشند.

در صورتی بی انرژی و ناراحت می‌شوند که شاهدِ اتفاقی ناعادلانه باشند. در غیر اینصورت همیشه نیمه خالی لیوان را می‌بینند.

آذر

آذر ماهی‌ها در میان سایر ماه‌ها در گروه اشخاص شاد دسته بندی می‌شوند. بطور معمول حس استقلال و آزادی که داشته باشند، بانشاط می‌شوند. ماجراجویی نیز یک اتفاق خوب برای آنهاست. اگر حس بدی داشته باشند، اطلاع دارند که چطور با آن مقابله کنند و به همین علت روی خود بسیار زیاد مسلط هستند.

آذر ماهی‌ها می‌توانند تجربیات مختلف را در زندگی رقم بزنند و خودشان را عقب نمی‌کشند. چیز‌های جدید را امتحان می‌کنند و کلافه کننده نیستند. می‌توانند هر کاری را انجام دهند که خودشان و اطرافیانشان شاد باشند. پر انرژی و ماجراجو هستند و به دنبال کار‌های برنامه‌ریزی شده نمی‌باشند و دوست دارند هرچیزی را در لحظه تجربه کنند.

اسفند

اسفند ماهی‌ها بسیار آسان می‌گریند و احساسات خود را خالی می‌کنند و همین سبب می‌گردد که اندوه به آنها چیره نشود؛ چون می‌دانند که چطور احساسات خود را آشکار کنند. به همین دلیل زیاد غم و اندوهشان طولانی نمی‌شود و بطور معمول در گروه افراد شاد دسته‌بندی می‌شوند. دلیلش این است که می‌دانند چطور باید احساسات خود را بروز دهند.

اردیبهشت

این اشخاص بسیار به انجام کارهای احساسی علاقه دارند، غذاهای لذیذ آنها را خوشحال می‌کند. یک اردیبهشت ماهی

می‌خواهند با نشاط زندگی کند و چیزهای خوبی را در زندگی امتحان کند. آنها در برخی از شرایط لجوج می‌شوند ولی در هر صورت درباره شاد بودن در گروه متوسط جای می‌گیرند. البته اگر زندگی آنگونه که دوست ندارد ادامه یابد؛ دچار افسردگی نیز می‌شوند.

 

اردیبهشت ماهی‌ها اصولاً افراد خوش انرژی شناخته می‌شوند. هنگامی که اتفاق بدی رخ بدهد، اجازه نمی‌دهند که دیگران روحیه شان را از دست بدهند.

 

خودشان را عقب نمی‌کشند و به دنبال زیبایی و رضایت هستند. از زندگی لذت می‌برند و همیشه انرژی بالا و مثبت خود را به دیگران انتقال می‌دهند. آن‌ها همیشه بهترین عملکرد را از خودشان نشان می‌دهند و دیدگاه خوبی هم در مورد دیگران دارند.

 

خرداد

خرداد ماهی‌ها همواره گرفتارند. آنها اشخاص کنجکاوی بوده و تلاش می‌کنند که دارای چند شخصیت باشند و در کارهای گوناگون فعالیت کنند. آنها بطور معمول به دلیل گرفتاری زیاد فرصت غم و غصه ندارند ولی از سویی فرصتی برای تفریح نیز ندارند. احتمالا زیاد بانشاط نیستند ولی اشخاص اندوهگینی نیز نمی‌باشند.

 

تیر

تیر ماهی‌ها همواره روحیه‌شان عوض می‌شود و هر بار همه را شگفت‌زده می‌کنند. تیرماهی ها؛ اشخاصی حساس ولی وفاداراند و دور و بری‌های آنان توجه زیادی به آنها دارند. بسیار مادرانه برخورد می‌کنند ولی بسیار آسان نیز افسرده می‌گردند که دلیل آن نیز حساسیت بسیار زیاد آنها نسبت به مسائل گوناگون است.

 

شهریور

شهریور ماهی‌ها بسیار همه چیز را بررسی و آزمایش می‌کنند. بعضی وقتها مثل یک کودک معصوم می‌شوند ولی باز هم در چنین وضعی هیچ چیزی از ریزه کاری‌ها را از دست نمی‌دهند. شنونده‌های خیلی با دقتی‌اند و همواره بهترین توصیه‌ها و پیشنهادات را برای شما دارند، ولی بسیار آسان نیز دچار افسردگی می شوند؛ بویژه اگر یکی از نزدیکانشان را به هر علتی از دست بدهند؛ درنتیجه به نظر می‌رسد که اشخاص بانشاطی نیستند.

 

آبان

آبان ماهی تلاش می‌کند احساسات خود را مدیریت کند ولی بسیار آسان درگیر احساسات منفی می‌شود. آنها اشخاص قوی هستند و در زمان حال زندگی می‌کنند ولی زیاد میلی به شاد کردن خود ندارند و باید به این موضوع بیشتر توجه کنند. اگر حس بدی داشته باشند، خیلی درباره آن زیاده‌روی می‌کنند و آنقدر به آن مسئله فکر می‌کنند که حال‌شان بد شود.

 

بهمن

بهمن ماهی‌ها اندکی با بقیه فرق دارند و احتمالا برای برخی از شما عجیب و غریب و ناآشنا باشند، چون شیوه زندگی خودشان را دارند. بسیار پر تلاش‌اند و همواره وقت بسیاری برای تلاش می‌گذارند تا به هدف‌های خود دست یابند. بیشتر وقت‌ها عادی‌اند و حس نشاط و غم زیاد برای آن‌ها فرقی ندارد، چون نسبت به مسئله‌های گوناگون بی تفاوت هستند ولی کلا؛ اشخاص بانشاطی بحساب نمی‌آیند.

 

دی

دی ماهی‌ها تلاش می‌کنند که بیشتر به شغل‌شان دقت کنند. اشخاص پرتلاشی‌اند و بطور معمول در میان خانواده و دوستان دوست داشتنی هستند. بسیار موردی رفتار می‌کنند و نمی‌شود آنها را پیش‌بینی کرد. تلاش می‌کنند که احساسات‌شان را از بقیه مخفی کنند و به همین دلیل بیشتر وقت‌ها شما خوشحالی یا ناراحتی آنها را نمی‌فهمید.

منبع : اقتصاد آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      من فروردینی هستم اما از جوک بدم میاد و از سرگرمیهای مسخره هم متنفرم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه