ارسال به دیگران پرینت

در شب برد دراماتیک آبی‌ها

بازیکن مازاد گل‌محمدی محبوب استقلال شد|شرایط ویژه فرهاد مجیدی

آرمان رمضانی که یکی از گل‌های حساس استقلال را به ثمر رساند محبوب ترین بازیکن نزد هواداران در پایان بازی شد.

بازیکن مازاد گل‌محمدی محبوب استقلال شد|شرایط ویژه فرهاد مجیدی

 دیدار تیم های فوتبال استقلال و شهرخودرو در هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید.

حاشیه‌های این دیدار را در زیر خواهید خواند:

* به محض کشیده شدن سوت پایان این دیدار بهزاد غلامپور به سمت رضایی رفت و او را در آغوش کشید.

* کادر فنی استقلال که از این برد به شدت خوشحال بودند یکدیگر را در آغوش گرفته و سپس به سمت بازیکنان رفته و شادی خود را با آنها تقسیم کردند.

* سرمربی استقلال که از نتیجه به دست آمده فوق العاده خوشحال بود به سمت سیدعباسی رفت و به او خسته نباشید گفت ضمن اینکه به سرعت چمن ورزشگاه را ترک کرد و از بازیکنانش خواست به سمت هواداران رفته و به ابراز احساسات آنان پاسخ بدهند.

* بازیکنان استقلال که از این برد خوشحال بودند همگی با دستور سرمربی تیم به سمت هواداران آمده و شادی خود را با آنها تقسیم کردند.

* هواداران استقلال که تیم خود را در یک قدمی قهرمانی می‌بینند ورزشگاه را ترک نکرده و سرود قهرمانی سر دادند.

* آرمان رمضانی که زننده گل حساس استقلال در دقایق پایانی بازی بود بیش از هر بازیکنی از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت. این بازیکن قبلا در فهرست مازاد یحیی گل محمدی قرار گرفته بود.

* بازیکنان استقلال که انگار با این پیروزی کاملاً از قهرمانی خود مطمئن شده اند دور ورزشگاه چرخیده و به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد و با یک حرکت زیبا با همراه هواداران شروع به دست زدن کردند.

* داود سیدعباسی که از نتیجه به دست آمده ناراضی بود دقایقی بر روی نیمکت نشست سپس دستیاران او به سمت او آمده و او را به رختکن بردند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه