ارسال به دیگران پرینت

وضعیت و مشکلات خوزستان

نماینده مجلس : خوزستان گرفتار تنش آبی، گرانی و گرد وخاک است

ناصری‌نژاد گفت : وضعیت خوزستان نگران‌کننده است، باید مسئولین نظام بنشینند برای خوزستان فکری کنند؛ وگرنه دشمنان آنجا را زیر ذره‌بین گذاشته و دارند توطئه می‌کند و خدای نکرده ممکن است اتفاقی رخ بدهد که نشود کنترلش کرد.

نماینده مجلس : خوزستان گرفتار تنش آبی، گرانی و گرد وخاک است

حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در رابطه با آخرین وضعیت استان خوزستان با توجه به مخابره‌ خبرهایی مبنی بر اعتراضات در این استان، گفت: ببینید درباره وضعیت خوزستان و مشکلات موجود ما هیچ جوره نمی‌توانیم توجیه کنیم، این‌ها در این دولت آقای رئیسی گفتند که خوزستان استانداری ویژه می‌شود، یک استاندار ویژه در حد معاون رئیس‌جمهور می‌آوریم و فلان و این حرف‌ها؛ الان ضعیف‌ترین استاندار را آوردند در خوزستان منصوب کردند، از همه ضعیف‌تر.

وی ادامه داد: الان سه ماه است که گرد و خاک نفس خوزستان را گرفته، اصلا هیچ تکانی نمی‌خورند که بالاخره یک توضیح برای مردم بدهند که چه کار کنیم. منشاء این گرد و خاک داخلی است یا خارجی، با خارجی‌ها رایزنی کنند و جلوی آن را بگیرند یا یک مقدار اثراتش را کم کنند، بهداشت را درست کنند، آب را درست کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان، اضافه کرد: الان ما گرفتار بهداشت هستیم، گرفتار آب هستیم، گرفتار برق هستیم و گرفتار گرد و خاک هم هستیم. گرفتاری‌های متعدد وجود دارد و آقایان کک‌شان نمی‌گزد، نشسته‌اند در اتاق خودشان حتی حاضر نیستند بیایند بیرون با مردم صحبت کنند و برای مردم توضیح بدهند.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      خوزستان نامت جاودان اگر دست عربا بود الان مثل دوبی ،قطر....قطب توریستی و ازاد و ارامی بود حالا شده تفاله جنگ

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه