ارسال به دیگران پرینت

فرماندار شاهین ‌دژ:

عملیات اجرایی نخستین درمانگاه تامین اجتماعی شاهین دژ آغاز می شود

فرماندار شاهین دژ گفت: موانع ساخت نخستین درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان با همکاری دستگاه های اجرایی رفع و عملیات احداث آن به زودی آغاز می‌شود.

عملیات اجرایی نخستین درمانگاه تامین اجتماعی شاهین دژ آغاز می شود

 محمدعلی حسین زاده در این زمینه افزود: درمانگاه تأمین اجتماعی یکی از مهمترین طرح‌های این شهرستان در حوزه سلامت و بهداشت است که به همت سازمان تأمین اجتماعی و پیگیری‌های مستمر، زمین آن در اختیار تأمین اجتماعی قرار گرفته و پروانه ساختمانی نیز صادر شده تا مراحل پیمان سپاری آن طی شود.

وی ادامه داد: متأسفانه این شهرستان علی رغم داشتن بیش از ۲۱ هزار نفر بیمه شده، فاقد یک مرکز درمانی تأمین اجتماعی است و ساخت این درمانگاه از مطالبات دیرینه و بحق مردم است.

فرماندار شاهین دژ اظهار کرد: بر همین اساس طبق پیگیری‌ها و برگزاری جلسات هماهنگی متعدد، موانع ساخت این درمانگاه برطرف و عملیات اجرایی این طرح نیمه نخست سال جاری آغاز خواهد شد.

حسین زاده اضافه کرد: ایجاد امکانات مورد نیاز بهداشتی و درمانی در این شهرستان با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه و جمعیت آن برای جلوگیری و کاهش مراجعه بیماران به سایر شهرستان‌ها ضروری بوده و از خواسته‌های مردمی است.

حدود ۴۰ درصد جمعیت شهرستان شاهین دژ تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی است که در این درمانگاه خدمات رایگان برای بیمه شدگان ارائه خواهد شد.

این شهرستان با ۹۸ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع و یکی از شهرهای محروم منطقه است.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه