ارسال به دیگران پرینت

استاندار لرستان مطرح کرد؛

ضرورت ارتقای زیرساخت‌های گردشگری در لرستان

استاندار لرستان بر ضرورت ارتقای زیرساخت‌های گردشگری در راستای جذب گردشگران در این استان تاکید کرد.

ضرورت ارتقای زیرساخت‌های گردشگری در لرستان

 فرهاد زیویار امروز یکشنبه در پنجمین جشنواره ملی فرهنگ اقوام در لرستان در سخنانی با اشاره به تاریخ کهن کشور ایران اظهار داشت: علاقه مندی به اهل بیت اکثریت جامعه ایران را در بر می‌گیرد.

وی با اشاره به فرهنگ و آداب و رسوم استان‌های غرب کشور عنوان کرد: این استان‌ها تاریخ و فرهنگی دارند که چندین هزار سال قدمت دارد.

استاندار لرستان با اشاره به ظرفیت‌های لرستان در حوزه‌های تاریخی، فرهنگی، گردشگری و… ادامه داد: لرستان سرزمین ایثار، گذشت و مهمان نوازی است و امیدواریم میزبان خوبی برای اقوام مختلف در این جشنواره باشیم.

زیویار با تاکید بر اینکه لرستان سرزمین فرهنگ، ادبیات، حماسه و هنر است افزود: آثار باستانی، ابنیه، پل‌های تاریخی و… باید معرفی شوند و این جشنواره‌ها ظرفیت مناسب و خوبی برای معرفی این ظرفیت‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه لرستان دارای ظرفیت‌های خیلی زیادی است و این جشنواره می‌تواند توانایی‌ها و جاذبه‌های لرستان را بدون واسطه معرفی کند بیان داشت: همین قلعه تاریخی فلک الافلاک به تنهایی می‌تواند بسته‌ای از جاذبه‌های گردشگری حتی برای کشور باشد.

استاندار لرستان بیان داشت: آنچه که وظیفه ما در این جشنواره‌ها است، این بوده که در معرفی ظرفیت‌های لرستان تا جایی که می‌توانیم قدم برداریم.

زیویار با تاکید بر ضرورت توسعه هر چه بیشتر ظرفیت‌های لرستان در حوزه‌های مختلف عنوان کرد: همچنین سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان یک ضرورت به حساب می‌آید، در این راستا باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود.

وی همچنین بر ضرورت برنامه ریزی برای افزایش حضور گردشگران در لرستان تاکید کرد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه