ارسال به دیگران پرینت

ارز ۴۲۰۰ تومانی | نحوه پرداخت یارانه | اصلاح وضعیت ارز ۴۲۰۰ تومانی

نحوه پرداخت یارانه جدید به همه افراد اعلام شد

باتوجه به اظهارات محسن رضایی قرار شد در دو ماه اول مبلغی به صورت نقد به حساب مردم واریز شود که برای دهک‌های پایین ۴۰۰ هزار و دهک‌های بالا ۳۰۰ هزارتومان است.

نحوه پرداخت یارانه جدید به همه افراد اعلام شد

محسن رضایی درباره نحوه پرداخت یارانه به مردم درپی حذف ارز 4200 تومانی توضیحانی ارائه کرد.

در راستای تغییر سیاست پرداخت یارانه به واردات و همچنین اصلاح وضعیت ارز ۴۲۰۰ تومانی، محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور، در گفتگو با صدا و سیما، توضیحاتی هر چند مختصر در مورد نحوه پرداخت یارانه به مردم از محل این حذف ارائه کرد.

وی با اشاره اینکه قرار شده است منابع ارز ۴۲۰۰ تومانی که به صورت ارزان در اختیار تجار قرار می‌گرفت، در قالب کالابرگ به مردم اختصاص پیدا کند، گفت: با توجه به اینکه باید این روند در آرامش انجام شود، تصمیم بر این شد که در دو ماه اول مبلغی به صورت نقد به حساب مردم واریز شود که برای دهک‌های پایین ۴۰۰ هزار و دهک‌های بالا ۳۰۰ هزارتومان است.

رضایی با توجه به تاکید قانون بودجه مبنی بر پرداخت منابع به صورت کالابرگ، بیان کرد: قرار بر این شده که در دو ماه اول تا زمان ایجاد شرایط، برای کاهش فشار گرانیها مبلغ نقدی واریز شود ولی در ادامه به صورت کالابرگ خواهد بود.

معاون اقتصادی رئیس جمهور یادآور شد: این یارانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی، ارقام کارشناسی شده بوده ولی ممکن است در ادامه تغییر کند؛ چرا که باید با بودجه دولت و سایر ضرورت‌ها تطبیق داده شده و نهایی شود.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه