ارسال به دیگران پرینت

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس خبر داد

نظارت برمراکز معاینه فنی خودروها افزایش می یابد

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از مصوبه این کمیسیون در خصوص افزایش نظارت بر مراکز معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین و موتور سیکلت ها خبر داد.

نظارت برمراکز معاینه فنی خودروها افزایش می یابد

عبدالجلال ایری ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون ادامه لایحه اصلاح قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت با حضور نماینده‌هایی از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راهور ناجا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ۱۶ ماده از این لایحه به تصویب رسید.

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از مهترین مصوبات امروز کمیسیون به ماده 14 این لایحه باز می گشت که در رابطه با نظارت بر عملکرد مراکز معاینه فنی خودروهای سبک، سنگین و موتور سیکلت‌ها بود.به منظور اطمینان از صحت عملکرد فنی و ایمنی وسایل نقلیه و وپایش کنترل آلاینده‌های هوا و صدا، نظارت بر مراکز معاینه فنی وسایل نقلیه سبک و سنگین و موتورسیکلت‌ها افزایش پیدا می‌کند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: بنا بر این مصوبه کمیسیون عمران  در صورت مشاهده و احراز تخلف در مراکز یاد شده، جریمه نقدی و سپس تعلیق پروانه فعالیت در انتظار این مراکز خواهد بود.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      ولا معاینه فنی برای اینکه دو بار هزینه بگیره میگردند یک ایرادی پیدا کنند چی میگید کدوم سهل انگاری ما که ندیدیم فقط هی میبرند میارند پول میگیرند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه