ارسال به دیگران پرینت

جاده‌های شمال قفل شد

بر اساس آخرین اطلاعیه سازمان راهداری ترافیک سنگین در محورهای شمالی وجود دارد و بر همین اساس محدودیت تردد چند ساعت زودتر یعنی از ساعت ۱۲ امروز اعمال و محور چالوس از جنوب به شمال یکطرفه شده است.

جاده‌های شمال قفل شد

در آخرین اطلاعیه سازمان راهداری در ظهر امروز محدودیت تردد از امروز (پنجم شهریور) ساعت ۱۲ در استان مازندران محور چالوس(شمال به جنوب) اعمال شد. بر این اساس محدودیت تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب محور فوق (از مرزن آباد) در ساعت ۱۲ تا اطلاع بعدی اجرا شد.

مرکز مدیریت راه های کشور درباره آخرین وضعیت محورهای اصلی طی ساعات گذشته اعلام کرد:در محور چالوس (جنوب به شمال) حد فاصل شهرستانک تا گچسر ترافیک سنگین و در محدوده های هریجان و پنجک ترافیک نیمه سنگین وجود دارد.

همچنین  در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده های وانا، شاه زید و سه راهی چلاو ترافیک سنگین و در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده دماوند ترافیک نیمه سنگین وجود دارد.

تردد روان در آزاد راه تهران ـ شمال

در ادامه اطلاعیه مرکز مدیریت راه های کشور آمده است که تردد روان درآزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیرهای (رفت و برگشت) وجود دارد.

همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین نیز حدفاصل پل کلاک تا مهرویلا ترافیک  سنگین و در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده های پایانه شهید کلانتری، ساسانی و پل کلاک ترافیک نیمه سنگین وجود دارد.

منبع : همشهری
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه