ارسال به دیگران پرینت

کرملین:

ادعای دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی: پوتین از بنت عذرخواهی کرد!

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که رئیس جمهور روسیه از «نفتالی بنت» بابت اظهارات «سرگئی لاوروف» عذرخواهی کرده است!

ادعای دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی: پوتین از بنت عذرخواهی کرد!

 دفتر «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که «ولادیمیر پوتین» در گفتگوی تلفنی امروز خود با بنت درباره اظهارات اخیر «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه، از بنت عذرخواهی کرده است.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه می‌افزاید که بنت عذرخواهی وی را پذیرفته و از شفاف سازی در این زمینه قدردانی کرده است!

این خبر در حالی منتشر می‌شود که پیشتر کرملین از تماس تلفنی بین پوتین و بنت خبر داده بود.

نهاد ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که دو طرف درباره اوکراین گفتگو کردند و همچنین نسبت به توسعه بیشتر روابط دوستانه روسیه و رژیم صهیونیستی ابراز علاقه کردند.

پیشتر «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه اعلام کرده بود این مسئله که «ولودیمر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین یهودی است وجود عناصر نازی در کشورش را نفی نمی‌کند چرا که «آدولف هیتلر» رهبر آلمان نازی هم خون یهودی در رگ‌هایش داشته است و خود یهودیان بدترین یهودستیزان هستند.

اظهارات و موضع گیری مقامات روسیه، اعتراض شدید مقامات رژیم صهیونیستی از جمله نفتالی بنت و «یائیر لاپید» وزیر خارجه این رژیم را در پی داشت.

همچنین رسانه‌های خبری گزارش دادند که اخیراً و در پی تحریم‌های غرب برضد مسکو و الیگارش های نزدیک به حکومت روسیه، رژیم صهیونیستی و سرزمین‌های اشغالی به پناهگاه خوبی برای الیگارش های روسی که تبار یهودی دارند تبدیل شده است.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه