ارسال به دیگران پرینت

خزانه داری امریکا| واردات نفت

خزانه‌داری آمریکا | قطع واردات نفت روسیه توسط اروپا به افزایش قیمت منجر می‌شود

وزارت خزانه داری آمریکا اضافه کرد که باید درباره این موضوع اندیشیده شود که چگونه می‌توان نفت روسیه را بدون آنکه پیامدهایی بر قیمت‌ها داشته باشد، تحریم کرد

خزانه‌داری آمریکا: قطع واردات نفت روسیه توسط اروپا به افزایش قیمت منجر می‌شود

وزارت خزانه داری آمریکا اضافه کرد که باید درباره این موضوع اندیشیده شود که چگونه می‌توان نفت روسیه را بدون آنکه پیامدهایی بر قیمت‌ها داشته باشد، تحریم کرد.

وزارت خزانه داری آمریکا تاکید کرد که در راستای کاهش درآمدهای روسیه از فروش نفت و گاز تلاش خواهد شد و افزایش ارائه نفت به بازارها ضروری است.

وزارت خزانه داری آمریکا افزود: «در صورتی که جنگ علیه اوکراین ادامه یابد با همپیمانان درباره تحریم‌های بیشتر علیه روسیه رایزنی خواهیم کرد و اعمال تحریم علیه بانک مرکزی روسیه نیازمند همپیمانی تعداد زیادی از کشورهاست».

وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شد: «کشورهای جهان تمایل دارند که مطمئن شوند که روسیه قادر به استفاده از درآمدهای نفتی برای تامین مالی جنگ نخواهد بود».

وزارت خزانه داری آمریکا شرط توقف افزایش تحریم‌ها علیه روسیه را تحقق صلح با اوکراین اعلام کرد.

این در حالی است که وزیر خارجه انگلیس بامداد پنجشنبه خواستار قطع واردات انرژی شامل نفت و گاز از روسیه شد. تراس طی اظهارات ضد روسی گفت: «جنگ در اوکراین جنگ ما و جنگ همه است. مصمم به همکاری با متحدان خود بر روی طرح جدید مارشال برای حمایت از اوکراین هستیم».

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • علی ارسالی در

      سیاستمدار دلقک

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه