ارسال به دیگران پرینت

کسب و کار

مرد برزیلی با 84 سال سابقه کار در یک شرکت، رکورد گینس را شکست

والتر که در سال 2019 با سابقه کاری 81 سال و 85 روز رکورد گینس را زده بود، اکنون این رقم را به 84 سال ارتقا داده است.

مرد برزیلی با 84 سال سابقه کار در یک شرکت، رکورد گینس را شکست

مرد برزیلی 100 ساله‌ای به نام «والتر اورثمن» با سابقه کاری 84 سال و 9 روز در یک شرکت، رکورد گینس برای طولانی‌ترین زمان فعالیت در یک مجموعه کاری را شکست.

اشتیاق، انضباط و تعهد او سبب شد تا به انجام کاری که علاقه دارد ادامه دهد و درنهایت به صورت رسمی رکورد گینس برای طولانی‌ترین دوران حرفه‌ای کاری در یک شرکت را بشکند.

والتر همیشه برای یادگیری مسائل جدید بسیار مشتاق بوده است. او در «بروسک» شهری کوچک در «سانتا کاتارینا» در برزیل – که جمعیت آلمانی زیادی دارد – بدنیا آمد. در گرما یا سرما، برف و باران و در هر شرایط سختی والتر با پای برهنه به مدرسه می‌رفت تا درس بخواند. او دانش‌آموزی باهوش بود که به جزئیات اهمیت ویژه‌ای می‌داد.

پس از مدتی به دلیل مشکلات مالی مجبور که کار شد. او به همراه مادرش برای کار در کارخانه بافندگی درخواست داد و به علت تسلط بالایی که به زبان آلمانی داشت، سریعا استخدام شد. از آن زمان تاکنون والتر در همان شرکت «ReneauxView» کار می‌کند. والتر پس از آنکه در ابتدا به عنوان دستیار حمل و نقل استخدام شد، با نشان دادن علاقه و تمایل خود به یادگیری و همچنین نظم کاری بالا موفق به کسب ارتقا شغلی شد.

IMG_20220505_030644_342

سپس او کار خود را در بخش فروش آغاز کرد و در مدت کوتاهی مدیر فروش مجموعه شد. والتر معتقد است بهترین بخش شغل داشتن این است که به شما احساس هدفمندی، تعهد و نظم می‌دهد.

والتر در دهه پنجاه سفر به سراسر کشور برزیل را آغاز کرد تا با خواسته‌های مردم بیشتر آشنا شود و بخش فروش کمپانی را گسترش دهد. او در طول 84 سال زندگی کاری خود دریافت یکی از مهم‌ترین بخش‌های کسب و کار به روز بودن و سازگاری با زمینه‌های مختلف است.

در 19 آپریل 2022، والتر 100 ساله شد. او تولد خود را در جمع همکاران، دوستان و خانواده جشن گرفت. او در سلامت کامل جسمی و ذهنی به سر می‌برد و به اندازه‌ کافی انرژی دارد تا سمت شغلی خود را حفظ کند.

والتر که در سال 2019 با سابقه کاری 81 سال و 85 روز رکورد گینس را زده بود، اکنون این رقم را به 84 سال ارتقا داده است.

منبع : زومیت
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه